نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی با کارشناسان سینارسانه

دکتر ترابی: به‌کارگیری ابزارهای نوین در فعالیت‌های روابط عمومی ضروری است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست با کارشناسان سینا رسانه، هوش مصنوعی را کلید نوآوری و پیشرفت دانست و بر ضرورت نوآوری و به‌کارگیری ابزارهای نوین در فعالیت‌های روابط عمومی تأکید کرد.

نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی با کارشناسان سینارسانه

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست هم اندیشی روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 دکتر ماشاءاله ترابی  مدیر روابط عمومی دانشگاه، بر ضرورت تحول در فعالیت‌های روابط عمومی به منظور ارتقای جایگاه برند دانشگاه تأکید کرد و گفت: همکاران باید با ابزارهای هوش مصنوعی آشنا باشند و آن را در فعالیت‌های خود به کار بگیرند.
تلاش و نوآوری لازمه بهبود وضعیت موجود
وی با بیان اینکه راضی بودن به وضعیت موجود مانع از پیشرفت می‌شود، اظهار داشت: برای ارتقای جایگاه روابط عمومی دانشگاه، باید تلاش و نوآوری مستمر داشته باشیم.
هوش مصنوعی موثر در ارتقا کارایی و اثربخشی
دکتر ترابی هوش مصنوعی را ابزار ضروری برای ارتقای کارایی و اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی دانست و گفت: با استفاده از  ابزارهای نوین امکان تحلیل داده ها و پایش و ارزیابی مستمر فعالیت ها فراهم می شود و این امر به شناسایی نقاط قوت و ضعف و بهبود عملکردمان کمک می کند.
هوش مصنوعی و ارتقا برند دانشگاه
مدیر روابط عمومی دانشگاه به نقش روابط عمومی دانشگاه های برتر جهان در استفاده از هوش مصنوعی در برندسازی اشاره کرد و گفت: باید از این ابزارها برای ارتقای برند دانشگاه علوم پزشکی تهران استفاده کنیم.
هدفگذاری و برنامه ریزی رمز پویایی
دکتر ترابی در پایان سخنان خود، با بیان اینکه داشتن هدف و برنامه، رمز  پویایی انسان است؛ بر ضرورت اولویت‌بندی و تلاش برای دستیابی به اهداف سازمانی در حوزه روابط عمومی تأکید کرد.

نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تصاویر

نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی با کارشناسان سینارسانه نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی با کارشناسان سینارسانه نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی با کارشناسان سینارسانه