پنجمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها

دکتر ترابی: روابط‌عمومی مسئول ایجاد اعتبار رسانه ای برای دستاوردهای جدید دانشگاه است

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پنجمین نشست خود با راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها، تأکید کرد: نباید فقط به‌عنوان شغل به کارمان نگاه کنیم؛ بلکه باید به آرمان‌هایمان در قالب شغل بنگریم. شبکه‌های اجتماعی جزو اولویت‌های اصلی دانشگاه است و اثرگذاری این موضوع مهم با فعالیت مستمر و چشمگیر و کار گروهی امکان پذیر است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ در نشست 21 دی 1401 راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها  که در سالن شورای حکیم سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد؛ دکتر ماشاءاله ترابی ضمن تشکر از پیشرفت همکاران؛ گفت: این امر نشان می‌دهد که همگی به‌صورت جدی کارها را پیگیری می‌کنند.   
وی با بیان اینکه نقش و جایگاه شغلی‌تان در گام نخست باید برای خودتان شفاف باشد؛ افزود: روابط‌عمومی مسئول ایجاد اعتبار رسانه ای برای دستاوردهای جدید است. این موضوع مهم را اگر به‌عنوان یک هدف بزرگ تلقی کنید کارها روان و آسان‌تر می شود.  
دکتر ترابی با اشاره به اینکه فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید به مجموعه کاری شما اعتبار می‌بخشد و در سنجش‌ها هم قابل رصد است؛ یادآور شد: اعتباربخشی رسانه ای، کار حوزه روابط‌عمومی است برای اینکه بتواند به بهترین شکل و جذاب‌ترین مدل این فعالیت‌ها را عرضه کند و اعتبارش را در ذهن مخاطب افزایش دهد.   
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه با تأکید بر اینکه نباید به صورت «وظیفه‌ای» با کار برخورد کرد؛ ادامه داد: فردی که در حوزه سلامت و مردم کار می‌کند باید نسبت به کارها امیدوار باشد، نباید فقط به‌عنوان شغل به کارمان نگاه کنیم؛ بلکه باید به آرمان‌هایمان در قالب شغل بنگریم.   
وی با اشاره به اینکه جو صمیمی در محیط‌های درمانی کمک‌کننده است؛ گفت: در لایه نشاط، شورانگیزی و اعتباربخشی باید بتوانیم همه عوامل لازم را کنار همدیگر قرار دهیم تا اتفاق مبارک را شاهد باشیم. با شناسایی داوطلبان علاقه‌مند از بین بیماران و همکاران می‌توانیم فرصت خیلی اثرگذاری را در تولید تامزها و شبکه‌های اجتماعی رقم بزنیم چرا که مشارکت این عزیزان کمک‌کننده خواهد بود.  
دکتر ترابی تصریح کرد: به دستور رئیس دانشگاه، تلویزیون مداربسته در تمام مراکز درمانی نصب خواهد شد تا با ستاد برای پخش تامزها ارتباط برقرار کنند، بنابراین هر چه سریع‌تر با ارسال نامه، برنامه تامزها را به ستاد دانشگاه اطلاع دهید تا برنامه‌ریزی برای تولید محتوا داشته باشیم.  
دکتر ترابی بیان کرد: باید در معرفی شغل خود هم بتوانید شگفتی خلق کنید و با احساس در خصوص شغل خود صحبت کنید، باید نسبت به کاری که انجام می‌دهید بیان احساس متفاوتی داشته باشید و در نهایت مغناطیس شما در محیط جذب‌کننده باشد.  
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه خاطرنشان کرد: انتشار محتوا در سامانه آپارات از اکانت دانشگاه موضوع مهمی است که در حال پیگیری هستیم چرا که می‌تواند ثروت اصلی را برای دانشگاه رقم بزند. ما افتخار می‌کنیم عضو دانشگاه علوم پزشکی تهران هستیم برای همین باید تلاش مضاعف کنید.  
دکتر ترابی تأکید کرد: شبکه‌های اجتماعی جزو اولویت‌های اصلی دانشگاه است و اثرگذاری این موضوع مهم با فعالیت مستمر و چشمگیر و کار گروهی امکان پذیر است.     
در ادامه رابطین روابط‌عمومی بیمارستان‌ها گزارش فعالیت‌های خود را در بستر شبکه‌های اجتماعی ارائه کردند و مقرر شد در هفته آینده، فعالیت‌ها و پیشرفت‌های انجام شده را ارائه کنند.
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *