نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی با کارشناسان سینا رسانه

دکتر ترابی: هدف از به‌کارگیری هوش مصنوعی، تسهیل امور و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در حوزه روابط عمومی است

دکتر ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست با کارشناسان سینا رسانه، بر اهمیت استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در راستای پیشرفت و ارتقا فعالیت های این حوزه تاکید کرد و گفت: هدف نهایی ما از به‌کارگیری هوش مصنوعی، تسهیل امور و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در حوزه روابط عمومی است.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، در نشست دوشنبه 3 اردیبهشت۱۴۰3، هوش مصنوعی را ابزار کارامدی در عرصه برندسازی دانست و اظهار داشت: هوش مصنوعی به عنوان ابزاری برای توسعه برندینگ شناخته می شود و قابلیت آنالیز برند را داشته و به طور خودکار هویت تصویری، محتوای تولیدی و صفحات سایت و شبکه‌های اجتماعی را بررسی و بازبینی می کند.

هوش مصنوعی، ابزار مناسب در ارتقا جایگاه و عملکرد دانشگاه
دکتر ترابی با بیان اینکه هوش مصنوعی می‌تواند با ارائه پیشنهاد و مقایسه رتبه‌بندی دانشگاه با سایر دانشگاه‌های بین‌المللی، به ارتقای جایگاه و عملکرد این نهاد کمک کند، افزود: هدف نهایی ما از به‌کارگیری هوش مصنوعی، تسهیل امور و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در حوزه روابط عمومی است.

انتخاب درست انواع هوش مصنوعی و تاثیر آن در کارآمدی بیشتر  
دکتر ترابی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخاب درست ابزارهای هوش مصنوعی متناسب با نیازهای هر حوزه، خاطرنشان کرد: برای بهره‌وری حداکثری از این ابزارها، لازم است انواع مختلف آن‌ مورد بررسی قرار گرفته و ابزاری که گزارش‌دهی دقیق‌تر و کارآمدتری دارد، انتخاب شود.

هوش مصنوعی موثر در  ارتقا رتبه وب سایت دانشگاه
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، یکی از قابلیت های هوش مصنوعی را تسریع در فرآیند سئو و انتخاب کلید واژه های مناسب دانست و گفت: به کارگیری هوش مصنوعی در این زمینه، به ارتقای رتبه سایت و افزایش بازدیدکنندگان آن کمک خواهد کرد.

باور کارآمدی هوش مصنوعی و به کارگیری موثر آن
دکتر ترابی با تأکید بر لزوم نهادینه سازی استفاده از هوش مصنوعی در فعالیت‌های روابط عمومی، خاطرنشان کرد: با ایجاد این باور که هوش مصنوعی کارایی را افزایش می‌دهد، می‌توان از کاربردهای مفیدتر و اثربخش‌تر آن بهره‌مند شد.
در این نشست، کارشناسان سینا رسانه گزارشی از قابلیت های مختلف هوش مصنوعی در حوزه روابط عمومی ارایه و درخصوص نحوه استفاده از این ابزارها بحث و گفتگو کردند.

نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تصاویر

نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی با کارشناسان سینا رسانه