گزارش برنامه های شش ماهه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

دکتر دهقان منشادی بر سرعت بخشی به دو پروژه ملی انستیتو کانسر و مهدی کلینیک تاکید کرد

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، رشد همه جانبه در عرصه های آموزش، پژوهش و ارائه خدمت را از مهم ترین برنامه ها دانست و بر ضرورت سرعت بخشی و پیش روی در پروژه های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سیدعلی دهقان منشادی، رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، در حاشیه جشن روز پرستار، با اشاره به برنامه های شش ماه آینده این مرکز گفت: بنا داریم در تمامی حوزه‌های مرتبط با آموزش، پژوهش، درمان و خدمت رسانی به مردم، با برنامه‌ریزی تیمی و گروهی در مدیریت مجتمع و با همفکری و همکاری تمامی همکاران از سطوح مختلف، برای حرکت رو به جلو برنامه‌ریزی کنیم و در عین حال در راستای اهداف عالیه‌ دانشگاه و همچنین وزارت بهداشت حرکت نماییم و تعاملات لازم را با سازمان‌های مختلف برقرار کنیم.

وی پیشروی در اجرای دو پروژه مهم مهدی کلینیک و انستیتو کانسر را از مهم ترین برنامه ها در این مجتمع عنوان کرد و افزود: با اتمام این دو پروژه تقریبا حدود هزار و پانصد تخت به مجموعه اضافه خواهد شد. مهدی کلینیک پیشرفت بسیار خوبی داشته و امیدواریم که انشالله در آینده نزدیک با حمایت‌هایی که از سوی دانشگاه و وزارت بهداشت انجام می‌شود، هرچه سریعتر به بهره‌برداری رسد و بتواند به چرخه‌ خدمت رسانی به مردم وارد شود. در رابطه با پروژه‌ انیستیتو کانسر نیز خوشبختانه اسکلت آن تقریبا تمام شده و دوستان وارد فاز بعدی کار شده اند.

دکتر دهقان منشادی، با تاکید بر ضروت سرعت بخشی به فعالیت ها گفت: همچنین قسمت‌های مرتبط با بانکرها و دستگاه‌های شتاب‌دهنده نیز به صورت شبانه روزی و با سرعت خوبی در حال انجام است. خوشبختانه در مجتمع با تمام توان در خدمت عزیزان هستیم تا روند رو به جلوی پروژه ها با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند. این پروژه‌ها تقریبا از برنامه‌های اصلی و کارهای جدی هستند که به طور مستمر پیگیری می کنیم تا هیچ گونه وقفه ای در روند کار رخ ندهد چرا که همگی پروژه‌ها‌ی بزرگ و ملی هستند و برای پیشبرد آن قطعا نیاز به یک همکاری بزرگ و تیمی وجود دارد.

وی با اشاره به تعامل و همکاری بیمارستان و دانشگاه برای تکمیل پروژه های ملی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت خاص جغرافیایی مجتمع، برای این ساخت و ساز‌ها قطعاً نیاز به همکاری بین بخشی و کمک سازمان‌های دیگر، چه در مباحث ترافیک و چه همراه سراها وجود دارد.

نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

فیلم بردار
تدوین گر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *