برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید بیمارستان کودکان حکیم با حضور معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر رامین رحیم نیا: به دانسته‌ها، مهارت و تلاش خودتان اتکا کنید بیمارستان کودکان حکیم خانه اول شماست

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، با اعطای هدیه‌ای از خدمات ماندگار دکتر قاسم رجبی مدیر قبلی بیمارستان کودکان حکیم قدردانی و حکم انتصاب مصطفی مرادی مدیر جدید را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط ‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، مراسم تکریم دکتر قاسم رجبی و معارفه مصطفی مرادی مدیر قبلی و جدید بیمارستان کودکان حکیم چهارشنبه 29 شهریور 1402 با حضور دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه و دکتر خسرو صادق نیت رئیس بیمارستان کودکان حکیم برگزار شد. در ابتدا مراسم دکتر خسرو صادق نیت رئیس بیمارستان کودکان حکیم ضمن تشکر از تیم مدیریتی فعال دکتر رحیم نیا معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: از تمام همکاران گرامی که از هیچ کوشش تلاش نمی‌کند قدردانی و تشکر ویژه می‌کنم. 
وی افزود: دکتر رجبی صادقانه و دلسوزانه در این مدت کمک کرد تا بیمارستان کودکان حکیم به سمت جلو حرکت کند و تلاش مضاعفی برای مقدمات راه‌اندازی بیمارستان داشت. 
وی تصریح کرد: کار مدیریتی بیمارستان سخت است و باید جوانب زیادی را در نظر گرفت؛ مدیریت‌کردن در بیمارستان موتور تلاش و فعالیت شبانه‌روزی را می‌طلبد که من به نوبه خودم از زحمات بی‌وقفه دکتر رجبی تشکر می‌کنم. 
دکتر صادق نیت یکی از پیچیده‌ترین سازمان‌ها را بیمارستان عنوان کرد و گفت: ساختارها در بیمارستان باید یکپارچه و در کنار هم حرکت کنند؛ به‌نوعی همیشه بیمارستان در حالت بحران است، باید با آرامش و به‌درستی مدیریت شود، نیاز است دست در دست هم دهیم تا فرایندهای بیمارستان به‌خوبی در جریان باشد. 
وی ادامه داد: مرادی مدیر جدید بیمارستان را به‌خوبی می‌شناسیم چرا که سال‌ها در مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) در سمت‌های مختلف مدیریتی کارنامه درخشانی را از خود ثبت کرده است؛ امید داریم در ادامه مسیر با سرعت بیشتری بتوانیم بخش‌های بیمارستان را فعال و بهترین عملکرد را به لحاظ کیفی و کمی در ارائه خدمت به اطفال در سطح ملی رقم بزنیم. 
دکتر صادق نیت در پایان از زحمات بی‌وقفه دکتر قاسم رجبی و از صداقت و پاکی ایشان به نیکی یاد و قدردانی کرد.
در ادامه دکتر قاسم رجبی مدیر پیشین بیمارستان کودکان حکیم با تأکید بر اینکه «در جمع خانواده خودم بیمارستان کودکان حکیم هستم بسیار خوشحالم»؛ گفت: کارکردن در این بیمارستان «مشارکت‌محور» بود؛ خدا را شاکرم تجربیات خوبی را در این مدت کسب کردم. 
وی با بیان اینکه (بیمارستان مبدأ توسعه است)؛ یادآور شد: آبادانی در بیمارستان کودکان حکیم به‌خوبی شکل گرفت، برای من کارکردن در این بیمارستان لذت‌بخش بود. 
دکتر رجبی خاطرنشان کرد: تیم معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه شبانه‌روزی از فرایندهای بیمارستان حمایت کرد و هدف ما این بود که بیمارستان کودکان حکیم بدرخشد.
وی افزود: مصطفی مرادی عزیز به خانه ما خوش آمدید؛ آرزوی سلامتی و شادی برای شما دارم و در کنارتان هستم. 
سپس مصطفی مرادی مدیر جدید بیمارستان کودکان حکیم ادامه داد: خدا را شاکرم توفیق خدمت در این بیمارستان را به من اعطا کرد؛ از دکتر رحیم نیا و دکتر صادق نیت بابت اعتمادی که به من کردند، ممنونم؛ امید دارم با حمایت شما بزرگواران کارهای بزرگی را به منصه ظهور برسانیم. 
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این بیمارستان، افزود: بیمارستان کودکان حکیم پتانسیل خوبی دارد از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهم کرد و ان‌شاءالله در راستای اهداف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران پیش خواهیم رفت. 
پس از آن، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با اشاره به اینکه ما در راستای ارتقا و پیشرفت فعالیت‌های بیمارستان کودکان حکیم تلاش مضاعفی داریم؛ گفت: دکتر رجبی دانش‌آموخته مدیریت بیمارستان است که خیلی خوب در این مدت کار و تلاش کرد و توانست چالش‌های زیادی را مرتفع کند؛ خدا را شاکریم با همدلی تمام مسائل حل شد. 
وی ادامه داد: دکتر مرادی هم جزو نخستین‌های دانش‌آموخته شایسته‌سالاری در دانشگاه علوم پزشکی تهران است؛ ایشان با افتخار دوره منتورینگ را پشت سر گذاشته و توانست پیشرفت‌های خوبی را رقم بزند و در این دوره ابلاغ مدیریت بیمارستان را اخذ کند. 
دکتر رحیم نیا تأکید کرد: اعتماد دوطرفه است؛ خرسندیم که همکاران در دوره‌های آموزشی و توانمندسازی داوطلبان پست مدیریت بیمارستان در دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس اولویت‌بندی نتایج ارزیابی شایستگی حضور فعال داشتند و این مهم توانست دانشگاه را صاحب مدیران موفق و جزو بهترین‌ها کند. 
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با اشاره به اینکه «مدیریت میراث داری و میراث‌خواری است»؛ خاطرنشان کرد: از اتفاقات به‌عنوان تجربه خوب و ماندگار استفاده کنید؛ آینده را شما عزیزان می‌سازید بیمارستان متعلق به تک‌تک شما بزرگواران است با تیم فعال و باانگیزه بیمارستان اتفاقات بزرگی را رقم بزنید. به دانسته‌ها، مهارت و تلاش خودتان اتکا کنید بیمارستان کودکان حکیم خانه اول شما است. 
وی تصریح کرد: احساس تعلق، جو دوستی و معرفت در بیمارستان کاملاً مشهود است قدر آن را بدانید، می‌توانید دستاوردهای ارزشمندی را به یادگار در ذهن‌ها ثبت کنید. 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *