نخستین نشست شورای مدیران معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1402

دکتر رحیم نیا: با شناسایی چالش ها، نقاط اصلی و کلیدی تقویت می شود

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در نخستین جلسه شورای مدیران این معاونت در سال 1402 گفت: در سال گذشته بیشتر درگیر کارهایی اجرایی بوده ایم و با شناسایی مشکلات متوجه شدیم چه چالش هایی وجود دارد بنابراین در شش ماه اول امسال باید بر روی نقاط اصلی و کلیدی تمرکز کنیم و برای تقویت این نقاط و رفع چالش ها تلاش کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در این نشست که سه شنبه 22 فروردین 1402 در سالن شورای معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، دکتر رامین رحیم نیا، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، با تبریک سال نو و قبولی طاعات از افراد حاضر در جلسه خواست که با روحیه و انرژی مضاعف کارها را آغاز کنند و ایده های نو و خلاقانه ای داشته باشند تا بتوانند کارها را با اثر بخشی بهتری انجام دهند.
دکتر رحیم نیا گفت: در سال گذشته بیشتر درگیر کارهایی اجرایی بوده ایم و با شناسایی مشکلات متوجه شدیم چه چالش هایی وجود دارد بنابراین در شش ماه اول سال باید بر روی نقاط اصلی و کلیدی تمرکز کنیم که از همه مهم تر موضوع فرآیندها است که نهایتاً تا مهر ماه امسال باید یک بسته آماده و شفاف را برای انجام کارها چه در داخل و خارج دانشگاه مخصوصا در ارتباطات بین بخشی داشته باشیم.
معاون توسعه افزود: تیمی کار کردن و داشتن روحیه همکاری و هماهنگی لازم بین شما یک موهبت است که بنده به شخصه از آن لذت می برم.
وی در ادامه تاکید کرد: هیچ گاه فراموش نکنید که اعتبار و آبروی شما و نحوه پاسخگویی شما برای شفاف سازی، بسیار مهم است در نتیجه هر واحدی باید دو تا سه شاخص مشخص برای خودشان تعریف کنند تا ملاک ارزیابی شان باشد.
دکتر رحیم نیا تصریح کرد: در همه حوزه ها داشتن فرم و تفاهم نامه بسیار مهم است به این دلیل که کمک می کند تا شفافیت لازم بین واحدها وجود داشته باشد تا بر اساس ضوابط اجرایی کار را انجام دهیم.
وی بیان کرد: اتفاقی که سابقه نداشته موضوع شایسته گزینی بوده که بسیار فوق العاده انجام شد. بنابراین هنر ما این است که کار درست را درست انجام دهیم.
گزارش مدیران در این نشست، مهندس امینی رئیس اداره املاک و مستقلات در رابطه با موضوع املاک و اجاره های دانشگاه و نیلوفر امیری معاون مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی در خصوص فرآینده های توسعه گزارش های خودشان را بیان کردند و در آخر مسعود رفعتی مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه در رابطه با اقدامات صورت گرفته برای کسب تخفیفات رفاهی کارکنان خبر داد و گفت: این موضوع در حال مذاکره و اقدام است که خبرهای تکمیلی در آینده به اطلاع همکاران خواهد رسید.

خبرنگار: مونا عدالت یار

الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *