دکتر مهدی ابراهیمی انتصاب رئیس بیمارستان ضیائیان دانشگاه علوم پزشکی تهران را تبریک گفت

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی انتصاب دکتر ابوالفضل زنده دل را به سمت ریاست بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در این پیام آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر ابوالفضل زنده دل
رییس محترم مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

سلام علیکم

با احترام، انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست بیمارستان ضیائیان را تبریک عرض می ­نمایم و امیدوارم در پناه خداوند متعال و در سالروز ایام الله دهه فجر و اعیاد ماه رجب موفق، سلامت و پیروز باشید.
همانگونه که مستحضرید یکی از مهم­ترین وظایف کشور بر مبنای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمرکز بر رویکردهای فرهنگی است که می­ تواند اثرات وزینی بر جامعه داشته باشد. یکی از مراکزی که در دانشگاه همه اقشار دانشگاهی اعم از مدیران، دانشجویان، اساتید و کارکنان در آن حضور فعال دارند، بیمارستان ­های دانشگاه است و بازخورد فعالیت ­های این عزیزان مطمئنا به مردم عزیز و مراجعه کنندگان به صورت مستقیم منتقل خواهد شد.
بر این اساس رویکرد روسا، مدیران و مسئولان محترم بیمارستان­ها با تمرکز بر فعالیت ­های فرهنگی و دانشجویی می ­تواند زمینه ساز تحولات بزرگی در جامعه و به خصوص دانشگاه باشد.
لذا از جنابعالی خواهشمند است نگاه ویژه­ای نسبت به برگزاری مستمر شورای فرهنگی بیمارستان داشته باشید و همچنین با نظارت بر مراکز دانشجویی، فرهنگی، رفاهی و ورزشی که اعضای محترم آن مجموعه در آن حضور دارند و بازخورد اقدامات انجام شده و نیازهای بیمارستان به این معاونت می تواند در انتقال موضوعات مطرح شده و دست ­آوردهای به­ عمل آمده در جلساتی که با حضور ریاست محترم دانشگاه و مسئولان گرامی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد، تاثیرات مهمی را ایفا نماید.
بر خود لازم می­دانم از زحمات و تشریک مساعی برادر ارجمند جناب آقای دکتر سیدرضا جمالی مقدم در زمان تصدی ریاست بیمارستان تقدیر و قدردانی نمایم.

دکتر مهدی ابراهیمی
معاون فرهنگی و دانشجویی

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی