نشست هم‌اندیشی استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران با موضوع معنای انتخابات

دکتر مهدی فضائلی: مشارکت پرشور در انتخابات مظهر قدرت ملی است

عضو شورای راهبردی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در نشست هم‌اندیشی استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران با موضوع معنای انتخابات گفت: مشارکت پرشور در انتخابات مظهر قدرت ملی و تضمین‌کننده آینده کشور است.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشست هم‌اندیشی استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران با موضوع معنای انتخابات در تاریخ  25 بهمن 1402 به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
 دکتر مهدی  فضائلی، عضو شورای راهبردی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم با شرکت در همه‌پرسی به  جمهوری اسلامی رأی دادند و این آغازی بر شکل گیری عرصه انتخابات در کشور بود. 
عضو شورای راهبردی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، توانایی تفکیک حضور در انتخابات را در دو سطح راهبردی و کاربردی عنوان کرد و افزود: مشارکت مردم در انتخابات از دید راهبردی اینکه، آن را یک وظیفه ملی بدانیم و با حضور خود در انتخابات به اعتبار کشور در سطح بین‌المللی و انسجام داخلی بی افزاییم و در سطح کاربردی ضمن بیان اشکالات و مصادیق موجود، فرد مورد نظر را مطابق علایق و سلایق خود انتخاب کنیم. 
دکتر مهدی فضائلی با ابراز امیدواری از اینکه شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور باشیم گفت:  برگزاری انتخابات پرشور می‌تواند مظهر قدرت ملی و بازدارنده دشمنان باشد و این تضمین‌کننده آینده کشور است.

 

زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

تصاویر