دیدار مدیر دفتر ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران با محمد نصری جانباز 25درصد هشت سال دفاع مقدس

مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و مدیر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران با محمد نصری جانباز 25درصد شاغل در حراست دانشگاه دیدار کردند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دوشنبه یکم آبان ۱۴۰۲ دکتر مقیمی مدیر دفتر امور ایثارگران به همراه دکتر نورالدین نخستین انصاری و دکتر ابوالفضل علیاری با محمد نصری جانباز 25درصد شاغل در حراست دانشگاه علوم پزشکی تهران در دفتر امور ایثارگران دیدار کردند.

در این دیدار دکتر مقیمی از مقام والای جانبازان و ایثارگران تجلیل کرد و گفت: جانبازان و ایثارگران نماد عینی ایثار، شجاعت، صبر و مقاومت هستند. امروز ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت بیش از هر زمان دیگر مهم و ضروری است و از وظایف همه خصوصاً ایثارگران دوران دفاع مقدس است و با روحیه ایثارگری و جهادی می‌توان کارها بهتر و سریع‌تر به نتیجه رساند و جامعه امروز ما نیازمند این تفکر و حرکت بر اساس معیارهای ایثار و شهادت است.

دکتر مقیمی ضمن تقدیر از نصری برای دو اختراع بالابر بیمار پرتابل و دستگاه مکانیکی شوینده چندمنظوره اضافه کرد: امروز تلاش‌های علمی و تخصصی شما مورد احترام و اکرام همه مردم مسلمان و با غیرت ایران اسلامی است و اگر علم‌آموزی و تخصص توسط ایثارگران تبیین و تبلیغ شود قطعاً موجی جدید از تفکر علمی و اخلاق عملی به وجود می‌آید و این باعث حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های حیات‌بخش جامعه خواهد بود.

سپس محمد نصری ضمن تشکر از زحمات دکتر مقیمی و همکارانشان در دفتر ایثارگران توضیحاتی در مورد اختراعات خود ارائه کرد و از مشکلاتی که در این مسیر داشت صحبت کرد. وی از دفتر ایثارگران خواست تا برای عملیاتی‌کردن ایده‌های جدیدی که در نظر دارد او را یاری دهند.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

عکاس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *