رئیس دانشکده داروسازی، کلنگ ساخت انبارهای مجموعه داروخانه های دانشگاه را بر زمین زد

پروژه باز طراحی و عملیات زیر ساخت های فیزیکی مجموعه داروخانه های دانشگاه، با حضور رئیس دانشگاه آغاز شد.

آئین کلنگ زنی انبارهای داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران - دکتر شریف زاده رئیس دانشکده داروسازی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه‌های 13 آبان، روز دوشنبه 27 اردیبهشت 1400، جلسه معرفی پروژه بازطراحی، تجمیع و ساخت انبارهای مرکزی داروخانه‌های دانشگاه، در محل بیمارستان در حال ساخت مرکز طبی 2 واقع در منطقه 18، با حضور دکتر عباسعلی کریمی رئیس، دکتر محمود بیگلر معاون توسعه، دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو، آزاده چترروز مدیر امور مالی، دکتر محمد شریف‌زاده رئیس دانشکده داروسازی، دکتر محمدرضا روئینی سرپرست مجموعه داروخانه‌ها، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی، مهندس بهزاد مکری مدیریت فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و سایر همراهان برگزار شد.

در این جلسه دکتر محمدرضایی بیداخویدی معاون اجرایی، دکتر میثم اسمعیلی معاون تدارکات دارویی، مهندس سیامک ارجمند معاون توسعه و کارشناسان مسئول اجرای پروژه مجموعه داروخانه‌های دانشگاه، حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، دکتر محمدرضا روئینی سرپرست مجموعه داروخانه‌های دانشگاه، پس از بیان گستره خدمات داروئی، نقش مهم و حساس در زنجیره درمان، شرایط فعلی انبارش و توزیع، نقاط ضعف، قوت و نیازهای مجموعه‌ای با این حجم خدمات، مراحل طی شده در بررسی و طراحی زیرساخت‌ها را به همراه مستندات تصویری به‌طور کامل تشریح و دلائل لزوم ایجاد انبارهای متمرکز، به روز و منطبق بر شان دانشگاه و مجموعه داروخانه‌ها را عنوان کرد.

دکتر روئینی در ادامه، بخشی از پروژه‌های انجام شده و در دست اقدام را معرفی کرد.

جلسه فوق با تأکید ریاست دانشگاه و حاضران مبنی بر نقش مهم این پروژه‌ها در بهبود شرایط توزیع دارو برای هم‌وطنان و شرکت در محل احداث انباز پایان یافت.

آئین کلنگ زنی احداث انبارها، با حضور جمعی حاضران و توسط دکتر شریف‌زاده رئیس دانشکده داروسازی انجام شد.

دکتر کریمی در مصاحبه با خبرنگار واحد روابط عمومی دانشگاه، نقش مجموعه داروخانه‌های دانشگاه را بسیار استراتژیک خوانده و بر هدف دانشگاه به‌منظور ارائه خدمات متمرکز، مکانیزه، با تمامی امکانات به‌روز و پشتیبانی اجرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تأکید کرد.

دکتر روئینی نیز با توجه به توسعه تدریجی و بسیار زیاد مجموعه در سال‌های اخیر، نیت همیشگی سرپرستی مجموعه داروخانه‌ها را در احداث زیرساخت‌های انبارش متناسب و در شان، اذعان داشت.

در پایان سرپرست مجموعه داروخانه‌های دانشگاه اظهار امیدواری کرد که انجام این پروژه در فضائی به وسعت حدود 5 هزار مترمربع به همراه آخرین تکنولوژی‌ها، در آینده نزدیک، با عنایات خداوند متعال و تلاش بسیار زیاد همکاران، موجب کاهش انبارش دارو، توسعه کیفیت و سرعت خدمات و به‌صورت الگوئی در کشور مانند سایر واحدهای مجموعه شود.

 

 

نسیبه  نصیرپور
تهیه کننده:

نسیبه نصیرپور

تصاویر

معرفی و تشریح پروژه انبارش متمرکز داروخانه های دانشگاه - 13 آبان 
شروع پروژه ساخت انبارهای داروخانه های دانشگاه - 13 آبان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *