رتبه دومی مسئول روابط عمومی بیمارستان شریعتی در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

آیین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور برگزیدگان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، در مشهد مقدس برگزار و کامران محمدیان مسئول روابط عمومی بیمارستان شریعتی با ساخت برنامه تامز لایف موفق به کسب رتبه دوم کشوری در شاخه مستندسازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، آیین تقدیر از برگزیدگان بخش هنری این جشنواره در رشته‌های مستند، عکاسی، معرق و منبت، اینفوگرافی، خوشنویسی و نقاشی روز جمعه ۱۱ خرداد ماه برگزار و کامران محمدیان مسئول روابط عمومی بیمارستان شریعتی موفق به کسب رتبه دوم در حوزه مستند شد.
این مستند از مجموعه تولیدهای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با عنوان سبک زندگی (TUMS LIFE) است که در آن با دکتر یوسف وجگانی پژوهشگر مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به بهانه کسب رتبه برتر در هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم بین بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور گفت و گو شده است.
در این ویدئو همچنین دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی، نقش و جایگاه قرآن در ابعاد مختلف زندگی شخصی، کاری و تحصیلی را شرح داده است.
برای مشاهد ویدیو کلیک کنید.


مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی