فعالیت کامل و مستمر آزمایشگاه های مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی در پاندمی کرونا

جلسه هماهنگی آزمایشگاه های مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی با حضور رئیس و معاون مرکز و مسئولان و کارشناسان آزمایشگاه های این مرکز روز شنبه 21 فروردین 1400 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی، در ابتدای این  جلسه دکتر زهرا پورپاک، رئیس مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی  از فعالیت همکاران آزمایشگاه های این مرکز در دوره پاندمی کرونا تشکر کرد و سپس درباره سیاستهای اجرا شده در اداره آزمایشگاه های مرکز  برای ارائه خدمات بهتر به بخش تحقیقات و به بیماران ارجاع شده سخن گفت.
وی تاکید کرد: همه آزمایش های تشخیصی بیماران مبتلا به نقص ایمنی اولیه، آلرژی، آسم  و آزمایش‌های تخصصی بیماریهای اتوایمنی که به تازگی در این مرکز راه اندازی شده، به طور کامل، دقیق و مستمر ارائه شود.

در ادامه حاضران مشکلات مربوط به هر آزمایشگاه را مطرح کردند و به بررسی و ارائه راه کارهای مناسب پرداختند.

در حال حاضر مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی دارای 9 آزمایشگاه تخصصی ایمونولوژی با نام های: آزمایشگاه مرکزی، آزمایشگاه ژنتیک، آزمایشگاه تشخیص آلرژی، آزمایشگاه کشت سلول ، آزمایشگاه ایمونو ژنتیک، آزمایشگاه اتوایمنی، آزمایشگاه بررسی میکروسکوپی ، آزمایشگاه HLA Typing و آزمایشگاه قارچ شناسی است که اداره این آزمایشگاه ها  بر عهده همکاران PhD و همکاران کارشناسی ارشد ایمونولوژی این مرکز است. بیماران ایمونولوژی از سراسر کشور به این‌ مرکز ارجاع می شوند و پذیرش بیمار پنج روز در هفته به طور فعال انجام می شود، همچنین آموزش دانشجویان و  فعالیت‌های تحقیقاتی به طور مستمر در این آزمایشگاه ها در جریان است.

الناز واحدي
تهیه کننده:

الناز واحدي

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *