دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر روابط عمومی دانشگاه: برای ایجاد انگیزه باید آگاهی و شناخت افراد را افزایش داد

دکتر ترابی در دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: شبکه های اجتماعی بهترین ابزاری است که ارتباط ما را با همکارانمان در مجموعه دانشکده ها حفظ می کند.

دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی در جلسه سه شنبه 25 بهمن 1401 در خصوص برنامه های اجرایی سال آینده دانشکده ها در حوزه  روابط عمومی  و برندآفرینی گفت: هر دانشکده با هدف افزایش آگاهی کارکنان، تمام برنامه ها و مناسبت هایی که می تواند در دانشکده اجرا شود را تقویم برنامه ایجاد و برای با شکوه برگزار شدن آن در قالب برنامه روابط عمومی در سال 1402 اقدام کند.
مدیر روابط عمومی ادامه داد: برای ایجاد انگیزه باید آگاهی و شناخت افراد را افزایش داد و هر برنامه فرصتی است برای روابط عمومی و افزایش آگاهی که باید از این فرصت ها به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.
وی گفت: باید برنامه ها و ماهیت آن را شناسایی کنیم و برای هر برنامه با توجه به جنس برنامه برای ایجاد شناخت و آگاهی بیشتر برنامه ریزی کنیم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، شبکه اجتماعی را بهترین ابزاری که می تواند ارتباط ما را  با همکارانمان در مجموعه دانشکده ها  حفظ کند دانست و افزود: برای این کار باید در ارتباط با خدماتی که دانشکده ها انجام می دهند محتوا تولید کرد.
 
دکتر ترابی در خصوص تولید محتوا و معرفی رشته ها و مشاغل در تامزآپ تأکید کرد و گفت: معرفی مشاغل و رشته ها منجر می شود در خصوص آن رشته و شغل مطالعه صورت گیرد.
نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تصاویر

دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *