• تاریخ انتشار : 1400/08/17 - 10:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 968
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم قدردانی از رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی چشم پزشکی برگزار شد

در مراسمی با حضور رئیس، معاونان، روسای بخش ها و اعضای هیئت علمی بیمارستان فارابی از 5 رتبه برتر بیمارستان فارابی در شصت و هشتمین آزمون دانشنامه تخصصی چشم پزشکی قدردانی شد.

مراسم قدردانی از رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی چشم پزشکی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، مراسم قدردانی از دستیاران برتر شصت و هشتمین آزمون دانشنامه تخصصی چشم پزشکی صبح دوشنبه 17 آبان 1400 با حضور دکتر محمدرضا اکبری، رئیس، دکتر محمدطاهر رجبی، معاون پژوهشی، دکتر آرش میرمحمدصادقی، مدیر برنامه دستیاری، دکتر حمید ریاضی، معاون درمان، دکتر محمد سلیمانی، معاون بین الملل، روسای بخش ها و جمعی از اعضای هیئت علمی این بیمارستان در سالن شورای این مرکز برگزار شد.
دکتر اکبری در شروع این مراسم با تبریک کسب رتبه های برتر آزمون بورد تخصصی چشم پزشکی 1400 گفت: افتخارآفرینی دستیاران بیمارستان فارابی در این آزمون را به خانواده بزرگ فارابی تبریک عرض می کنم. این افتخار متعلق به تک تک اعضای هیئت علمی و کارکنان بیمارستان فارابی است، زیرا در دوره 4 ساله دستیاران شرایطی را فراهم کردند که رزیدنت های بیمارستان بتوانند بیشترین بهره را چه از نظر آموزشی و پژوهشی و چه از نظر درمانی ببرند. به ویژه اعضای هیئت علمی فارابی که همیشه دغدغه آموزش دستیاران را دارند و با برگزاری کلاس های آموزشی مختلف تلاش می کنند تا این عزیزان را برای آزمون بورد آماده کنند.
رئیس بیمارستان فارابی کسب موفقیت در آزمون بورد را بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: تعداد دستیاران خوب در بیمارستان فارابی زیاد است و اینکه هر سال شاهد این هستیم که تنها تعداد محدودی در میان رتبه های برتر بورد قرار دارند به دلیل رقابت علمی تنگاتنگ میان آن هاست. امروز هم فرصت خوبی است تا از عزیزانی که رتبه های برتر این آزمون را کسب کرده اند قدردانی کنیم. البته شرایط همه گیری کرونا باعث شده تا نتوانیم مراسمی با حضور تعداد بیشتری از دستیاران و همکارن برگزار کنیم اما با این حال برای همه آن ها آرزوی موفقیت کرده و امیدواریم همیشه شاهد درخشش آنان در عرصه ای مختف علمی باشیم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از دکتر مهدی امینی زاده، رتبه 3، دکتر مصطفی حیدری رتبه 4، دکتر مرتضی کریمی، رتبه 6، دکتر نیکو حمزه، رتبه 8 و دکتر سیما شیخ قمی، رتبه 9 شصت و هشتمین آزمون دانشنامه تخصصی چشم پزشکی قدردانی شد.
  • گروه خبری : بیمارستان فارابی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 199920
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *