معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران: مهد کودک و خوابگاه ها از اولویت های کارگروه قرارگاه جوانی جمعیت است

دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، اقدامات صورت‌گرفته در خصوص جوانی جمعیت را در شانزدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت تشریح کرد.

جوانی جمعیت

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شانزدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه با حضور رئیس، معاونان و رؤسای کمیته‌های مختلف دانشگاه یکشنبه 18 تیر 1402 در سالن حکیم برگزار شد.
در حاشیه این نشست دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت دانشگاه، در خصوص جوانی جمعیت گفت: تصمیمات خوبی در جلسات گذشته گرفته شده بود و در این جلسه مصوبات پیگیری شد. 
وی ادامه داد: گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه آموزشی و پژوهشی در راستای دستورالعمل حمایت از جوانی جمعیت به تفکیک دانشکده‌ها ارائه شد.
معاون بهداشت دانشگاه، با اعلام این خبر که حق استفاده از مهدکودک برای نیروهای طرحی و ضریب k فراهم شده است گفت: مهدکودک و خوابگاه‌ها اولویت کارگروه قرارگاه جمعیت است.
وی با اشاره به پیشنهاد نماینده گروه آموزشی زنان در خصوص درنظرگرفتن مهدکودک و موافقت با مرخصی با حقوق رزیدنت‌ها گفت: این پیشنهاد به‌صورت مصوبه قرارگاه و با همکاری معاونت پشتیبانی رسیدگی خواهد شد.
دکتر اولیایی منش در خصوص حق‌الزحمه مربیان آموزش‌های هنگام ازدواج گفت: به دستور رئیس دانشگاه مبلغ جدیدی که وزارت بهداشت مصوب کرده است در دانشگاه اعمال و مصوبه آن در هیئت‌رئیسه بعدی دانشگاه تصویب و ابلاغ خواهد شد. 
وی در پایان گفت: قرار است معاونت بهداشت با همکاری معاونت درمان دانشگاه خدمات پاراکلینیکی خانم‌های سه دهک پایین جامعه را که بیماری‌های مزمن دارند و نیازمند مراقبت‌های پیش از بارداری هستند به‌صورت رایگان ارائه دهد علاوه بر این خدمات آزمایشگاهی در دوران بارداری نیز در منطقه شهری برای خانواده‌های نیازمند به‌صورت رایگان انجام می‌شود.
 
کلمات کلیدی
نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تصاویر

شانزدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه جوانی جمعیت جوانی جمعیت جوانی جمعیت جوانی جمعیت جوانی جمعیت جوانی جمعیت جوانی جمعیت جوانی جمعیت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *