نشست صمیمانه رئیس بیمارستان فارابی با گروه اپتومتری این بیمارستان

رئیس بیمارستان فارابی در نشست صمیمانه با گروه اپتومتری این بیمارستان درباره مسائل علمی و تامین نیروی انسانی این گروه بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، دکتر محمدرضا اکبری رئیس این بیمارستان به منظور بحث و تبادل نظر درباره مسائل و مشکلات گروه اپتومتری این مرکز صبح یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ نشست صمیمانه ای را با اعضای این گروه ترتیب داد.
وی با ابراز خوشنودی از برگزاری این نشست گفت: دید ما به گروه اپتومتری فارابی یک دید علمی است. یعنی فقط به چشم یک گروه درمانی به شما نگاه نمیکنیم. زیرا اعضای گروه اپتومتری بیمارستان فارابی از نظر علمی بسیار توانمند هستند و حضور مستمر آنها در برنامه های علمی نشان می‌دهد مسیری که این گروه انتخاب کرده مسیری درست و علمی است. با توجه به اینکه بیمارستان فارابی بستر خوبی برای پیشرفت در این زمینه است، بنده از شما می خواهم برای برگزاری برنامه های علمی به صورت منظم نیز برنامه ریزی کنید. زیرا با برگزاری برنامه های علمی در طول سال قطعاً می‌توانید سمینارهای علمی بزرگ تر و پربارتر را نیز به خوبی برگزار و مدیریت کنید.
رئیس بیمارستان فارابی با اشاره به اهمیت تولید مقالات در اپتومتری اظهار داشت: یکی از اهداف نشست امروز بحث و تبادل نظر درباره تولید مقاله، مجله و برنامه های علمی در کنار فعالیت های درمانی است. بنده از شما توقع دارم که برای حضور قدرتمند گروه اپتومتری در بیست و ششمین سمینار سالیانه فارابی برنامه ریزی دقیق داشته باشید. امیدوارم امسال برنامه کامل تری نسبت به سال های گذشته داشته باشیم.
علی غیبی مسئول اپتومتری بیمارستان فارابی نیز با تشکر از تلاش های رییس و مسئولان بیمارستان برای حل مشکلات و تقویت گروه اپتومتری فارابی به بیان موضوعاتی همچون تامین نیروی انسانی، تامین و تعمیر تجهیزات اپتومتری و برنامه علمی این گروه در بیست و ششمین سمینار سالیانه فارابی پرداخت. سپس حاضران نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه ها ارائه کردند.
در پایان این نشست دکتر اکبری با ارزشمند دانستن کار اپتومتریست های بیمارستان فارابی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و حجم زیاد کار همکاران اپتومتریست در بیمارستان، از زحمات تک تک شما همکاران قدردانی می‌کنیم و تا جایی که در توان ماست تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط گروه اپتومتری انجام خواهیم داد. امیدوارم با همکاری شما بتوانیم روند پیشرفت و آرامش موجود در این گروه را حفظ کنیم تا بتوانیم به هدفمان که ارائه با کیفیت ترین خدمات به بیماران است برسیم.
خبر و عکس: قاضی میرسعید
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي