نشست معاونان آموزشی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه با اعضای شورای صنفی برگزار شد

اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران درخواست های خود را درحضور معاونان آموزشی و دانشجویی فرهنگی، مطرح کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این جلسه چهارشنبه 6 بهمن 1400 از ساعت 13 تا 15 در سالن شورای معاونت برگزار شد و دکتر محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی و دکتر فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه با شنیدن صحبت های دانشجویان، به درخواست های آنان پاسخ گفتند.
دراین نشست اعضای شورای صنفی به نوبت به بیان مسایل و درخواست های خود پرداختند که از مهمترین آنها می توان به: اختصاص یافتن یک کرسی دانشجویی در جلسات شورای آموزشی دانشگاه، بازدید مسئولان معاونت دانشجویی فرهنگی از پاویون های اینترن ها در بیمارستان ها، برگزاری جلسه مشترک با معاونت آموزشی دانشگاه و معاونان آموزشی بیمارستان ها، تفکیک شرح وظایف کارورزهای پزشکی و پرستاران بخش ها، افزایش حقوق و ... اشاره کرد.
در ادامه، معاونان دانشجویی فرهنگی و آموزشی دانشگاه سوالات و درخواست هایی که با حوزه آنان ارتباط داشت را پاسخ گفتند و به ارائه راهکار برای حل مشکلات پرداختند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *