پیام تبریک نوروزی 1403 یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان روزبه

یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان روزبه به مناسبت فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی 1403 پیام صادر کرد.

پیام تبریک نوروزی 1403 یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان روزبه

به گزارش روابط عمومی سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، در اولین روز سال ۱۴۰۳ یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی ۱۴۰۳را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

یا مقلب قلب ما در دست توست،
یا محول حال ما سرمست توست،
کن تو تدبیری که در لیل النهار حال قلب ما شود همچون بهار.
سال ۱۴۰۳ را به همه اساتید محترم، فلوشیپ ها، رزیدنت ها، پرستاران محترم، همکاران محترم پشتیبانی، اداری، پاراکلینیکی، خدمات و همه پرسنل بیمارستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
سال ۱۴۰۳ توأم است و مقارن است با ماه مبارک رمضان که در این ماه مبارک رمضان امیدوارم که برای همه همکاران عزیز پر خیر و برکت باشد و سال جدید را هم به همین شکل سالی توأم با موفقیت، خوبی، سلامتی برای همه همکاران عزیز و خانواده‌هایشان باشد.

در سال ۱۴۰۲ که گذشت جا دارد که صمیمانه از همه همکاران که با نهایت تلاش و جدیت به صورت شبانه روزی در زمینهٔ ارائه خدمات به مراجعین محترم، مددجویان عزیز و هموطنان عزیز قدم برداشتند تلاش کردند و بهترین خدمات را در همه گروه‌ها که شاهد آنها بودیم به همه هموطنان عزیز در همین مجموعه بیمارستان ارائه شد قدردانی کنم و سال ۱۴۰۳ هم انشاءالله با همه توان و برنامه ریزی علمی همه همکاران با مشارکت و روحیه کار تیمی بهترین خدمات را بتوانند به هموطنان عزیز ارائه بدهند.
و در پایان به همه هموطنان و همکاران مجدد این سال جدید را تبریک می‌گویم و بهترین‌ها را برایتان آرزومندم.

سمانه ثقفی
تهیه کننده:

سمانه ثقفی