پیام قدردانی رئیس بیمارستان سینا از کادر درمانی این مرکز در راستای مقابله با کرونا ویروس

دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا در پیامی ضمن بیان خدا قوت به کادر درمان این مرکز از ایستادگی آنان در مبارزه با کووید 19 قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا؛ دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا با ارسال پیامی ضمن بیان خدا قوت به کادر درمان این مرکز از ایستادگی آنان در مبارزه با کووید 19 قدردانی کرد. متن پیام به شرح زیر است.   
به نام خدا
از ابتدای شیوع کرونا، کادر درمان بیمارستان با امید پایان این بحران و گسترش سلامتی به پا خواستند. گاهی بیماری افول پیدا کرد و لبخند شادی از پشت ماسک ها و لباس های سنگین بر لب کادر درمان نشست اما دریغ که این شادی عمر کوتاهی داشت و موج دوم پیش آمد و هنوز خاتمه نیافته موج دیگری پیش رویمان قد علم کرد.
به فصل سرما نزدیک می شویم و می دانم که بیش از 7 ماه مبارزه با بیماریی که هر آن رنگ عوض می کند کار آسانی نیست اما آنچه که در شما عزیزان می بینم با وجود تمام مشکلات و سختی ها، عزمی است راسخ و توانی است وصف ناشدنی.
و اینک کادر پزشکی و درمان کشور در دوره ای از تاریخ حرفه ای خود قرار گرفته اند که تنها پناه مردمند هر چند گاهی خواسته هایشان نادیده گرفته می شود و شیوه نامه ها آنچنان که باید و شاید به مرحله اجرا نمی رسد و سختی کار دو چندان می شود.
به تمامی عزیزانی که در این دوران سلحشورانه ایستادند و مقاومت کردند، استادان و رزیدنت های داخلی، طب اورژانس، بیهوشی و مراقبت های ویژه، کادر پرستاری، پیراپزشکی، پشتیبانی و خدمات خدا قوت می گویم و امیدوارم با استواری و استقامت شما عزیزان این خان را نیز با پیروزی به پایان رسانیم.
دکتر محمد طالب پور
رئیس بیمارستان سینا

کلمات کلیدی
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *