• تاریخ انتشار : 1403/07/01 - 08:17
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی 04 - 1403

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی آغاز سال تحصیلی را به دانشجویان، استادان و کارکنان تبریک گفت و از خداوند متعال آرزوی سال تحصیلی توام با موفقیت و سربلندی برای یکایک دانشگاهیان خواستار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در این پیام تبریک آمده است:

دانشجویان، استادان و کارکنان شریف دانشگاه علوم پزشکی تهران

با سلام و احترام؛
آغاز سال تحصیلی همواره بهترین خاطرات و حال و احوال خوب را برای جویندگان علم و دانش در برداشته است. دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه پزشکی کشور از دیرباز تا کنون جایگاه فرهیختگان و استادان ناموری است که در سرتاسر گیتی آوازه آنان زبانزد جهانیان است و هر کدام از این بزرگان که تاکنون نیز در دانشگاه به عنوان استاد حضور دارند، اول مهر و آغاز سال تحصیلی برایشان به خاطر حضور دانشجویان ارزشمند، شکوه بسیاری دارد.

در آستانه سال جدید تحصیلی برای تمام دانشجویان، استادان و کارکنان فرهیخته و شریف دانشگاه آرزوی بهترین ها را از درگاه ایزد منان خواستارم و امیدوارم این سرافرازی، عظمت و حشمت که در سال جاری با میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) همراه گشته است را به فال نیک گرفته و ان شاءالله به حرمت پدر حضرت صادق (ع)، دانشگاه علوم پزشکی تهران، شکافنده علوم جدید در حیطه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچون گذشته باشد.

اینجانب، مدیران و همکارانم در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، شبانه روزی تلاش داریم تا با ایجاد بهترین امکانات در حوزه های فرهنگی، رفاهی، ورزشی و دانشجویی، خاطرات بسیار نیکی را در زمان تحصیل برای دانشجویان بر جای بگذاریم تا شما عزیزان به غیر از تحصیل و تهذیب، دغدغه دیگری نداشته باشید.

دکتر مهدی ابراهیمی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی
  • کد خبر : 278693
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی