گشت مشترک به مناسبت هفته بدون دخانیات در شهرستان اسلامشهر

کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از اجرای برنامه‌های آموزشی و نظارتی این واحد به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات خبر داد.

گشت مشترک به مناسبت هفته بدون دخانیات در شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، مهندس ابراهیم ابراهیمی، کارشناس بهداشت محیط شبکه در این خصوص گفت: این برنامه چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ با مشارکت اداره ورزش و جوانان و اتحادیه خواربارفروشان شهرستان انجام شد که در قالب این بازدید ضمن آموزش در خصوص عوارض و بیماری‌های ناشی از مصرف دخانیات، بروشور و کتابچه‌های آموزشی نیز توزیع شد. 
مهندس ابراهیمی در ادامه افزود: بر اساس هماهنگی‌های لازم برای اطلاع زیرمجموعه اتحادیه درزمینه اجرای برنامه‌های تشدید نظارت با مشارکت ادارات مرتبط از مراکز عرضه و فروش محصولات دخانی بازدید و خواروبار فروشان موظف بر جمع‌آوری استند ها و رعایت موارد قیدشده در مجوز دخانیات شدند. هیئت مدیره اتحادیه برای ارائه مجوز دخانیات به خواروبارفروشان دارای شرایط اقدامات لازم را انجام و بازرسین اتحادیه مربوطه بر حسن اجرای موارد قیدشده در مجوزهای فروش دخانیات صادرشده بازدید کردند.  
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

گشت مشترک به مناسبت هفته بدون دخانیات در شهرستان اسلامشهر گشت مشترک به مناسبت هفته بدون دخانیات در شهرستان اسلامشهر گشت مشترک به مناسبت هفته بدون دخانیات در شهرستان اسلامشهر گشت مشترک به مناسبت هفته بدون دخانیات در شهرستان اسلامشهر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *