دکتر رمضانی: دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حوزه آموزش، علمی، فناورانه و بین الملل پیشرو است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محسن رمضانی، معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در حاشیه اجلاس معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: جلسه هماهنگی در مورد فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی در سطح بین الملل بسیار با کیفیت برگزار شد. دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان کلان منطقه شماره یک کشور، در نوار جنوبی دریای خزر از ظرفیت های علمی و آموزشی بسیار بالایی برخوردار است. مجاورت این دانشگاه در حوزه CIS با چند کشور (روسیه، قزاقستان، تاجیکستان و ازبکستان در شما شرق) و همسایگی آن در داخل با دانشگاه های معتبری چون بابل، گیلان، سمنان و گلستان می تواند جاذبه بسیار مهمی برای آموزش، پژوهش و توسعه غذاودارو به همراه داشته باشد.

وی دانشگاه علوم پزشکی تهران، را دانشگاهی پیشرو خواند و گفت: این دانشگاه در حوزه فعالیت های آموزشی، علمی، فناورانه و بین الملل بسیار پیشرو است و می تواند کمک شایانی به دانشگاه های دیگر داشته باشد. خصوصا مراکزی که فعالیت های بین الملل خود را در سال های بعد آغاز کرده اند می توانند از تجریبات دانشگاه علوم پزشکی تهران استفاده نمایند.

وی افزود: از این تریبون استفاده می کنم و از میهمان نوازی معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، قدردانی می کنم و از دانشگاه ها می خواهم که در جلسه ای که به میزبانی دانشگاه مازندران در شهر ساری برگزار می شود، حضور یابند.

نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب