• تاریخ انتشار : 1400/12/25 - 10:42
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 625
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نخستین کتاب خدمات درمانی دانشگاه تهیه و تدوین شد

دکتر علی گنجعلی خان: در کتاب خدمات درمانی، خدمات ویژه و منحصربه‌فرد مراکز تابعه گردآوری شده است

کتاب خدمات درمانی دانشگاه باهدف «آگاهی‌رسانی در خصوص ارائه انواع خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی در مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران» به همت معاونت درمان تهیه و تدوین شده است.

دکتر علی گنجعلی خان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر علی گنجعلی خان مدیر درمان دانشگاه با اشاره به اینکه این کتاب شامل بخش‌های مختلف آزمایشگاهی، تصویربرداری کلینیکی، درمانگاه‌ها و اتاق عمل است؛ گفت: به تفکیک جزئیات خدمات قابل‌ارائه در بیمارستان‌های مختلف تابعه دانشگاه به همت تیم تخصصی تهیه شده است.
وی افزود: نسخه فعلی به‌صورت الکترونیک بوده و نسخه چاپی به‌زودی با همکاری روابط عمومی دانشگاه تدوین خواهد شد. 
دکتر گنجعلی خان ادامه داد: متوجه شدیم در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران خدمات تخصصی، فوق‌تخصصی و ویژه‌ای که ارائه می‌دهیم را خیلی از همکاران پزشک و شهروندان اطلاع ندارند و بعضاً برای پیداکردن آن دچار مشکل هستند بنابراین بر این شدیم خدماتی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه می‌شود را در یک جا جمع‌بندی کنیم.
مدیر درمان دانشگاه تصریح کرد: لیست خدمات تمام بیمارستان‌های تابعه را جمع‌آوری کردیم و از همکاران خواستیم تا برای ما ارسال کنند و تک‌تک خدمات بیمارستانی را بررسی و جمع‌بندی کردیم که در هر بیمارستان چه نوع خدمتی ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که خدمات منحصربه‌فرد مراکز تابعه از جمله؛ خدمات آزمایشگاهی، رادیولوژی، جراحی، بستری، خدمات سرپایی، کلینیک‌های بازتوانی و درمانگاه‌های مختلف که خیلی از هم‌وطنان در کشور از آن اطلاع ندارند و به‌سختی آن‌ها را جستجو می‌کنند را در این کتاب گردآوری کنیم تا مردم از این خدمات محروم نشوند. 
دکتر گنجعلی خان با بیان اینکه تمام خدمات درمانی را در مراکز تابعه با تعرفه‌ی دولتی توسط بهترین اساتید کشور ارائه می‌دهیم؛ تاکید کرد: در این کتاب سعی کردیم شیوه‌های دستیابی به خدمات به طور مثال اینکه در بیمارستان سینا و ... چه خدماتی ارائه می‌شود را به‌راحتی در اختیار هم‌وطنان قرار دهیم و اینکه اگر به دنبال خدمت تخصصی خاصی می‌گردند در این کتاب قابل جستجو است و در نهایت بر اساس نوبت‌دهی که در سامانه‌ها وجود دارد می‌توانند به خدمت موردنظر دسترسی پیدا کنند. 
وی ادامه داد: قاعدتاً هر چه به سمت جلو حرکت کنیم خدمات دیگری به مجموعه ما اضافه خواهد شد و این کتاب را به‌روزرسانی خواهیم کرد؛ با مشارکت همکاران روابط عمومی دانشگاه این کتاب در سایت دانشگاه بارگذاری خواهد شد که در دسترس عموم قرار گیرد و نسخه‌ی چاپی آن هم برای بیمارستان‌ها ارسال می‌شود. «هدف اصلی نسخه الکترونیک دسترسی بهتر و سریع‌تر به دیتاهاست بنابراین نسخه‌ی الکترونیک را اول سعی می‌کنیم که در سایت بارگذاری کنیم که با یک کلیک به تمام خدمات دسترسی پیدا کنند». 
وی در پایان از همکاران معاونت درمان و بیمارستان‌ها که در جمع‌آوری دیتای این کتاب از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند، قدردانی کرد.  
 
  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 209927
فیلم بردار
تدوین گر
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب