• تاریخ: 1398/11/25 - 13:11
  • بازدید : 885
  • زمان : 1 دقیقه

برگزاری کمیته مدیریت اجرائی بیمارستان فارابی

در کمیته مدیریت اجرایی بیمارستان فارابی، نتایج رضایتمندی بیماران و همراهان به تفکیک واحدها در سه ماهه نخست سال جاری ارائه شد.

گالری عکس 
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی،کمیته مدیریت اجرائی بیمارستان فارابی روز دوشنبه ۹مرداد۱۳۹۶با حضور مرادی، مدیر بیمارستان تشکیل شد.
در این جلسه نتايج رضايتمندي بيماران و همراهان در فصل بهار ۹۶ به تفکیک واحد ها بررسی شد. شریفی، مسئول واحد بهبود کیفیت بیمارستان در مورد شیوه توزیع و جمع آوری پرسشنامه های رضایت سنجی توضیحاتی داد.
سپس میرزاپور، کارشناس ایمنی بیمار نتایج پایش شاخص های ایمنی بیمار را قرائت و با ارائه آمار و گزارش تحلیلی از موارد سقوط بیمار اظهار داشت: استفاده از روکش پلاستیکی کفش در اتاق های عمل، نامناسب بودن کفش یکبار مصرف اتاق عمل، انجام مراحل ترخیص توسط بیمار پس از جراحی، ازدحام بیماران در بخش های سرپایی و لابی های اصلی، عدم توجه بیمار و همراه به آموزش های داده شده در مورد خطر سقوط، عدم وجود خطوط شبرنگ روی پله ها برای بیماران کم بینا، عدم وجود میله اتکا در راهرو های اصلی، نداشتن کمربند ایمنی مناسب در تخت های جراحی، و لغزنده بودن سطوح از دلایل عمده سقوط بیمار می باشد.  
وی همچنین موارد عدم انطباق شناسایی شده در بازدیدهای ایمنی بیمار را شرح داد.
کمیته همچنین ضمن تصویب برنامه عملیاتی بحران در سال ۹۶ مقرر کرد تا گزارش نظارت بر کسب رضایت آگاهانه برای مدیر بیمارستان ارسال شود. برای توزیع و جمع آوری پرسشنامه رضایت سنجی برنامه اصلاحی تدوین شود.
برای تهیه صندلی در سالن انتظار اتاق عمل های ۱ و ۲ پیگیری های لازم صورت گیرد. راه اندازی خط تماس مستقیم مراجعین با مدیر بیمارستان بررسی شود. محتویات کیف بهداشتی بیماران بازنگری شود و برنامه ترخیص در بخش، پایلوت و پس از بررسی نتایج در سایر بخش ها اجرا شود.
خبر و عکس: امیدوار
 

  • کد خبر : 69933
معصومه  عزیزی
تهیه کننده:

معصومه عزیزی