دکتر ترابی: برای ایجاد جریان رسانهای باید به ارزشهای دانشگاه توجه شود
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به خلق مدل مناسب برای شکل گیری جریان رسانه ای بر مبنای شاخص های روز را عامل مهم در ارتباط دو سویه با مخاطبان عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در جلسه رسانه سینا که 7 تیرماه 1401 در دفتر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد، دکتر ماشاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه ،با بیان اینکه خلق مدل مناسب برای به تصویر کشیدن جریانات و موضوعات مختلف در دانشگاه مهم است گفت: اخبار دانشگاه در حوزه دانشجویی بسیار کمرنگ است و برای فعال تر شدن اخبار در این حوزه در برنامه های دانشگاه باید بیشتر کار شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه تاکید کرد: در تصویربرداری حتما ارزش های دانشگاه به نمایش گذاشته شود و بحث حجاب و عفاف و پوشش حرفهای که در راستای ارزشهای دانشگاه است رعایت شود، همچنین دانشگاه اجتماعی و ضرورتهای دانشگاه اجتماعی در آن دیده شود.
وی، ابتکار و نوآوری را در روابطعمومی مهم خواند و گفت: الگوآفرینی برای تولیدات رسانه ای و استفاده از نرم افزار های شبیهساز می تواند زمینه ساز تولید محصولاتی بدیع و اثرگذار باشد.
دکتر ترابی با اشاره به اینکه در سایت جدید باید تولید محتوای مداوم داشته باشیم تصریح کرد: افرادی که در این گروهها حضور مییابند باید آمادگی این را داشته باشند که تمام کارهایی که انجام میشود را مرتب به تصویر بکشند و تولید محتوی بهصورت روزانه و دارای جذابیت تهیه شود.
مدیر روابطعمومی گفت: ما باید جریان رسانهای به وجود بیاوریم و برای منظور، ابتدا باید سطح دیجیتال کار را ارتقا دهیم که بتواند شاخصهای روز را پوشش دهد و سئو را تقویت کند، ولی پس از آن باید بتوانیم برندینگ را از هم اکنون برنامهریزی کنیم و توجه شود که در هر برنامهای که وارد میشویم در زمینه آن برنامه باشد و بتواند معرف ارزشهای دانشگاه باشد.
نظر دهید