لیست اخبار صفحه :88
شبکه‌های اجتماعی؛ ابزار جدیدی برای برندسازی علمی اساتید

شبکه‌های اجتماعی؛ ابزار جدیدی برای برندسازی علمی اساتید

دکتر ترابی فضای مجازی را یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی دانست و گفت: دانشگاه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و حضور فعال اعضای هیئت علمی در شبکه‌های اجتماعی نه تنها به ارتقای جایگاه دانشگاه در سطح جهانی کمک می‌کند، بلکه به افزایش نفوذ علمی فردی و ایجاد ارتباطات مؤثر با جامعه علمی می‌انجامد.

تنظیمات قالب