نشست مشترک کارگروه بازاریابی حوزه بین الملل و دانشکده مجازی دانشگاه برگزار شد
نشست مشترک کارگروه تخصصی مارکتینگ حوزه معاونت بین الملل و دانشکده مجازی دانشگاه در راستای هم افزایی و یکپارچه سازی حوزه برندینگ و مارکتینگ این دو حوزه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، این نشست 31 تیر 99 پیرامون تقویت استراتژی های بازاریابی دو حوزه مجازی و بین الملل، فعالیت ها و محصولات مشترک در حوزه های سلامت و پزشکی، توانمند سازی اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان، مدلهای مستندسازی تبلیغات و ... با حضور دکتر امیرحسین معماری مدیر توسعه بین الملل، دکتر اردلان شریعت سرپرست مارکتینگ بین الملل، دکتر فاطمه حاجی علی عسگری معاون اداری مالی، دکتر علیرضا آتشی معاون پژوهشی دانشکده مجازی و کارشناسان دو حوزه برگزار شد.
در این نشست حضوری ـ وبیناری راهکارهای بکارگیری ظرفیت های دو مرکز، فروش محصولات در سطح داخل کشور و بین المللی و همچنین سایر روش های همکاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
توضیح اینکه کارگاههای دیجیتال مارکتینک در حوزه سلامت از موضوعات در دست اقدام این کارگروه خواهد بود.
نظر دهید