56 مورد یافت شد

دکتر ترابی: برجسته سازی ارزش های برند دانشگاه و توسعه کاربرد های هوش مصنوعی در این حوزه از اولویت های مهم روابط عمومی است

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/دکتر-ترابی:-برجسته-سازی-ارزش-های-برند-دانشگاه-و-توسعه-کاربرد-های-هوش-مصنوعی-در-این-حوزه--از--اولویت-های-مهم-روابط-عمومی-است

برندسازی تاکید کرد: برجسته سازی ارزش های برند دانشگاه و توسعه کاربرد های هوش مصنوعی در این حوزه از اولویت های مهم روابط عمومی است. --> به گزارش سینارسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، در نشستی که به مناسبت 27...

دکتر غلامرضا گرمارودی: تغییر رفتار عمده‌ترین هدف ارتقای سلامت است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار استودیو فیلم/دکتر-غلامرضا-گرمارودی:-تغییر-رفتار-عمده‌ترین-هدف-ارتقای-سلامت-است--

برندسازی_ تهیه کننده: مجید بابایی گالری فیلم مرتبط دکتر قاسم محمدخانی: گروه‌های مختلف علمی با ارائه ایده‌های سازنده و الگوسازی به یکپارچگی علمی خواهند رسید دکتر محمدهادی دهقانی: کنترل عوامل مخرب و تهدیدکننده سلامت انسان برعهده مهندسی بهداشت محیط است دکتر...

روابط عمومی ها در برندینگ باید روی ذائقه مخاطبان تمرکز کنند

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/روابط-عمومی-ها-در-برندینگ-باید-روی-ذائقه-مخاطبان-تمرکز-کنند

برندسازی برگزار شد، مهدی گلپایگانی در ادامه بررسی کتاب روزنامه نگاری برند، گفت: بسیاری از برندهای معتبر به یک شرکت رسانه ای قدرتمند تبدیل شده اند و تولید محتوا را در دستور کار خود قرار داده اند و دارای وب سایت های مختلف به زبان های مختلف هستند. سردبیر...

تاریخچه برند، به عنوان منبع خبرهای بنیادی به شما اجازه می‌دهد که برندتان را به عنوان یک منبع خوب ایده های خاص و متعالی معرفی کنید

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/تاریخچه-برند،-به-عنوان-منبع-خبرهای-بنیادی-به-شما-اجازه-می‌دهد-که-برندتان-را-به-عنوان-یک-منبع-خوب-ایده-های-خاص-و-متعالی-معرفی-کنید

برندسازی_دانشگاهروزنامه_نگاری_برندمحبوبه_نوروزیدکتر_ماشااله_ترابی عکاس مهدی کیهان تهیه کننده: محبوبه نوروزی تصاویر مطالب مرتبط نشست ارزیابی عملکرد روابط عمومی معاونت درمان و بیمارستان‌ها دکتر ترابی: حرکت روابط عمومی کاملاً در مرزهای دانش «روزنامه‌نگاری...

هدف از روزنامه‌نگاری برند، گزارش حقایق بدون هیچ‌گونه تعصبی است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/هدف-از-روزنامه‌نگاری-برند،-گزارش-حقایق-بدون-هیچ‌گونه-تعصبی-است

برندسازی_دانشگاهروزنامه_نگاری_برنددکتر_ماشااله_ترابی عکاس مهدی کیهان تهیه کننده: میر حامد حسینی مطالب مرتبط تعیین اهداف و تدوین استراتژی‌های روزنامه‌نگاری برند در نشست هفتگی برندآفرینی شفافیت، اعتمادسازی و تقویت حس ارزشمندی در افراد از عوامل موفقیت در...

دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و ناملایمات کار موجب بالا رفتن عیار افراد می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/دکتر-ترابی:-در-برند-آفرینی-اشتیاق-به-همکاری-و-ارتباط-سازنده-شرایط-کاری-را-لذت‌بخش-می‌کند-و-ناملایمات-کار-موجب-بالا-رفتن-عیار-افراد-می‌شود

برندسازی_دانشگاه_خوش_نامی_دکتر_ماشااله_ترابی عکاس مهدی کیهان مطالب مرتبط دکتر ترابی: تمایل به انعطاف، یکپارچگی، شور و اشتیاق و ارتباط احساسی مثبت موجب وفاداری و عشق به برند می شود در چهل و چهارمین جلسه خوش نامی دانشگاه، بر ضرورت شناخت نظام تعلقات و...

دکتر ترابی: تحلیل درست و توجه به زیبایی ها موجب ایجاد وفاداری و اشتیاق می شود

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-تحلیل-درست-و-توجه-به-زیبایی-ها-موجب-ایجاد-وفاداری-و-اشتیاق-می-شود-

برندسازی_دانشگاه_علوم_پزشکی_تهران_روابط_عمومی_دانشگاه تهیه کننده: نسیم قرائیان مطالب مرتبط دکتر ترابی: برندآفرینی با آرایش مجدد الگوهای مرتبط، شرایط تبادل اندیشه و تغذیه مناسب فکری را فراهم می کند مدیر روابط عمومی دانشگاه، در سی و هشتمین جلسه خوش نامی، بر...

دکتر ترابی: تحلیل درست، در گرو شناخت درست است آگاهی و شناخت، موجب هوشیاری و ایجاد وفاداری در مخاطب می شود

https://pr.tums.ac.ir/ستاد-مرکزی-روابط-عمومی/دکتر-ترابی:-تحلیل-درست،-در-گرو-شناخت-درست-است-آگاهی-و-شناخت،-موجب-هوشیاری-و-ایجاد-وفاداری-در-مخاطب-می-شود

برندسازی_دانشگاه_علوم_پزشکی_تهران_دکتر_ماشاءاله_ترابی تهیه کننده: نسیم قرائیان مطالب مرتبط سبک های رهبری و ارتباط آن با سازمان وجودی انسان دکتر ترابی: ارزش ویژه ی برند در افزایش کاربری و مرغوبیتی است که برای محصولات و خدمات دانشگاه ایجاد می شود در سی و...

جلسه 29 دی کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-نگارخانه/جلسه-29-دی-کمیته-اثربخشی-و-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه-

برندسازی دانشگاه جلسه 29 دی کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه 1399/10/29 - 13:02 - تعداد بازدید: جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز دوشنبه 29 دی 99 با حضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی...

سی و سومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/image/سی-و-سومین-جلسه-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران سی و سومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/10/23 - 12:19 - تعداد بازدید: سی و سومین جلسه برندسازی دانشگاه روز سه شنبه 23 دی 99 باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن...