جلسات آموزش چهره به چهره و آموزش با کلیپ درباره تغییرات وبسایت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه برند در فناوری اطلاعات، جلسات آموزشی درباره تغییرات فناوری اطلاعات در وبسایت دانشگاه علوم پزشکی تهران را برای اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه شروع کرد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با توجه به تغییرات وبسایت دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای برندآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات، طرح مقایسه دو روش آموزش چهره به چهره و آموزش توسط کلیپ در پذیرش تغییرات فناوری اطلاعات در وبسایت دانشگاه علوم پزشکی تهران براساس ارزش آفرینی وب برندینگ به عنوان طرح پژوهشی زیرنظر مدیریت مجموعه دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در قالب طرح HSR در  سامانه پژوهشیار ثبت  و در شورای HSR دانشگاه نیز تایید و تصویب شده است و هم اکنون در حوزه روابط عمومی دانشگاه در حال اجرا است.

 در راستای این پژوهش در روز سه شنبه 20 مهر 2 جلسه آموزشی برای 2 گروه مجزا از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران  (جلسه اول آموزش به صورت چهره به چهره و جلسه دوم آموزش توسط  کلیپ) و در روز چهارشنبه 21 مهر نیز 2 جلسه آموزش برای 2 گروه مجزا از اعضای هیئت علمی (جلسه اول آموزش به صورت چهره به چهره و جلسه دوم آموزش توسط کلیپ) در سالن G6 ستاد مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این جلسات آموزشی، مهندس سارا نعیمی مدیر اجرایی طرح فوق و  مسئول فناوری اطلاعات روابط عمومی دانشگاه ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان به تغییر وبسایت دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره و در جلسات آموزش چهره به چهره به معرفی وبسایت جدید قابلیت ها و امکانات آن پرداخت و در جلسات آموزش توسط کلیپ نیز فیلم آموزشی در این خصوص به  نمایش گذاشت و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

همچنین در پایان جلسات نیز مصاحبه کوتاهی با تعدادی از شرکت کنندگان در خصوص وبسایت جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شده و نظرات آنان ضبط شد.

 

 

الناز واحدي
تهیه کننده:

الناز واحدي

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *