• تاریخ انتشار : 1401/08/25 - 11:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1130
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نسخه آزمایشی وب سایت یکپارچه دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان فارابی رونمایی شد

در مراسم رونمایی نسخه آزمایشی وب سایت یکپارچه دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان فارابی، بر تولید کیفی محتوا در محورهای آموزشی، پژوهشی، درمانی، مسئولیت پذیری اجتماعی و بین‌الملل تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در مراسم ۲۵ آبان ۱۴۰۱، دکتر مهدی خداپرست رئیس بیمارستان فارابی، با ابراز خرسندی از اینکه پروژه یکپارچه‌ سازی وب سایت‌ های دانشگاه، برای نخستین بار در بیمارستان فارابی اجرا می‌ شود گفت: همکاران فارابی تلاش می‌ کنند این مجموعه پرتوان و بالنده در سطح کشور و منطقه به فعالیت خود ادامه دهد.
دکتر خداپرست با اشاره به تغییر و بهبود فرآیندهای بیمارستانی گفت: این مرکز سرمایه‌ غنی از نیروی انسانی، هیئت علمی مولف و تاثیرگذار و همچنین کارکنان علاقه مند دارد و بسیاری از سازوکارها از قبل بناشده است.
وی با تاکید بر تولید کیفی و سریع محتوا گفت: به زودی نشستی را در شورای سیاست گذاری بیمارستان و کارکنان خواهیم داشت که بسته تولید محتوا با سرعت و کیفیت پیش برود.
دکتر خداپرست در پایان سخنان خود از دکتر ترابی و همکاران روابط عمومی که در پیش برد پروژه وب سایت مرکز تلاش می‌ کنند قدردانی کرد و گفت: پروژه نهایی وب سایت بیمارستان فارابی، ۴۵ روز آینده افتتاح خواهد شد.
در ادامه دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، سامان یکپارچه‌ سازی وب سایت‌ های را پروژه جدیدی در دانشگاه دانست و گفت: شهرت، یکی از شاخص‌ های بین‌ المللی است و این شهرت براساس نحوه حضورمان در فضای مجازی تکمیل می‌ شود و در این راستا وب سایت‌ ها هنوز از جایگاه ویژه‌ ای برخوردارند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به نظام رتبه بندی وبومتریکس و ارتقا جایگاه دانشگاه در آن گفت: از سال ۲۰۱۵ این رتبه بندی افزون بر ارزیابی دانشگاه‌ ها، وب سایت‌ های مراکز زیرمجموعه را نیز به صورت جداگانه رتبه بندی می‌ کند و رتبه‌ کلی دانشگاه در جهان از حدود ۵۰۰ به ۴۷۳ ارتقا یافته است.
دکتر ترابی هدف گذاری آینده روابط عمومی را کسب رتبه دو رقمی دانشگاه در وب‌ متریکس دانست و گفت: با تغییراتی که در بخش فنی و تولید محتوا صورت گرفته، رتبه دانشگاه در حال ارتقا است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، با تاکید بر حفظ هویت بصری، هویت یکپارچه وب سایت‌ ها و هویت دانشگاه گفت: این دانشگاه هویت ۱۷۱ ساله دارد و باید ارزش‌ های ان در وب سایت‌ ها و فضای مجازی نیز حفظ شود.
دکتر ترابی با بیان اینکه هر اقدامی باید قابلیت رسانه‌ ای شدن داشته باشد گفت: آلتمتریکس شاخص رسانه‌ ای شدن افراد و فعالیت‌ های علمی است و این نشان دهنده اهمیت و اولویت فعالیت‌ ها در حوزه رسانه است.
در ادامه هریک از معاونت‌ های بیمارستان فارابی نقطه نظرات خود را درخصوص نحوه تولید محتوا بیان کردند.
سپس مهندس سارا نعیمی رئیس اداره فناوری اطلاعات روابط عمومی دانشگاه درخصوص راه اندازی آزمایشی وب سایت بیمارستان فارابی و بخش‌ های محتوایی آن و مهندس فاطمه گل ماهی کارشناس مسئول فناوری اطلاعات دبیرخانه هوشمند، درخصوص راه‌ اندازی میزخدمت بیمارستانی توضیح دادند.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,TUMS BRAND
  • کد خبر : 220555
فیلم بردار
سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *