برگزاری شانزدهمین ژورنال کلاب گروه یادگیری الکترونیکی دانشکده مجازی با عنوان کاربرد VR Simulation به منظور کسب مهارتهای پایه در هیسترسکوپی

شانزدهمین ژورنال کلاب گروه یادگیری الکترونیکی دانشکده مجازی با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) پیرامون موضوع کاربرد VR Simulation به منظور کسب مهارتهای پایه در هیسترسکوپی برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، ژورنال کلاب گروه یادگیری الکترونیکی این دانشکده با عنوان کاربرد VR Simulation به منظور کسب مهارتهای پایه در هیسترسکوپی توسط دکتر پگاه صراف عضو هیات علمی دانشکده دندانپزشکی و دانشجوی رشته یادگیری الکترونیکی دانشکده مجازی به راهنمایی دکتر میترا ذوالفقاری، معاون آموزشی این دانشکده 7 مهر 98 برگزار شد.
در سخنرانی ارائه شده استفاده از VR Simulation به منظور اطمینان از کسب مهارتهای پایه در هیسترسکوپی؛ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این مطالعه به ارائه آزمون معتبری بر پایه VR Simulation جهت اطمینان از کسب مهارت در دوره های Mastery learning می پردازد و پیشنهاد می کند که فراگیران می توانند با کاربرد شبیه ساز؛ مهارت های لازم قبل از انجام پروسیجر بر بالین بیمار را کسب نمایند.
توضیح اینکه در ابتدا و پایان هر ترم تحصیلی دانشکده مجازی، جلسات ژورنال کلاب بطور منظم توسط گروه یادگیری الکترونیکی برگزار می شود.
خبرنگار و عکاس: سیده کاملیا داودزاده

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی