برگزاری ششمین سخنرانی از دور دوم سلسله سخنرانی های برگزار شده به زبان انگلیسی دانشکده توانبخشی

ششمین سخنرانی از دور دوم سلسله سخنرانی‌های برگزار شده به زبان انگلیسی دانشکده توانبخشی دوشنبه 4آذرماه در سالن آمفی تئاتر این دانشکده برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده توانبخشی، ششمین سخنرانی از دور دوم سلسله سخنرانی‌های برگزار شده به زبان انگلیسی این دانشکده با سخنرانی انگلیسی حسین ذیاب(Hussein Ziab) دانشجوی بین الملل دکتری تخصصی فیزیوتراپی با موضوع  Evidence based practice about mulligan concept در سالن سمینار استاد دکتر طالبیان برگزار شد.
در این سخنرانی که با استقبال بسیار خوب اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان دکترای تخصصی در گروه‌های مختلف ایرانی و بین‌الملل  روبرو شد؛  Hussein Ziab به سخنرانی در خصوص تکنیکهای مولیگان که در درمانهای دستی علمی جدید، برای درمان اختلالات اسکلتی عضلانی استفاده می شود و همچنین  اصول  پایه  این تکنیکها و موارد منع استفاده آن پرداخت. وی در ادامه روش های مختلف تمرینات را به صورت عملی اجرا کرد و در پایان سخنرانی پرسش و پاسخ بین افراد صورت گرفت.
توضیح اینکه تکنیک های مولیگان توسط مولیگان سال 1990 ابداع شده و تا امروز مقالات متعددی برای اثبات موثر بودن آن در اختلالات عملکردی انتشار یافته است.

کلمات کلیدی
لیلا  روستا
تهیه کننده:

لیلا روستا