24 مورد یافت شد

دکتر ترابی: امروزه درکنار نفوذ اجتماعی باید برای پدیده نفوذ علمی چهره‌های دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم

https://pr.tums.ac.ir/news/-دکتر-ترابی:-امروزه-درکنار-نفوذ-اجتماعی-باید-برای-پدیده-نفوذ-علمی-چهره‌های-دانشگاهی-در-شبکه‌های-اجتماعی-برنامه-ریزی-کنیم

برندآفرینی و مدیریت شهرت دانشگاه تأکید کرد و گفت: امروزه درکنار نفوذ اجتماعی باید برای پدیده نفوذ علمی چهره‌های دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم. --> به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه...

دکتر ترابی: اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نقش کلیدی در موفقیت دانشگاه در برندآفرینی دارند

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/-دکتر-ترابی:-اعضای-هیئت-علمی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-نقش-کلیدی-در-موفقیت-دانشگاه-در-برندآفرینی-دارند

برندآفرینی دارند کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی دانشگاه براساس معماری برند دانشگاهی و فردی دکتر ترابی: اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نقش کلیدی در موفقیت دانشگاه در برندآفرینی دارند دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران،...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هشتم و پایانی مدل «میانه داستان»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-هشتم-و-پایانی-مدل-«میانه-داستان»

برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در قسمت پایانی مدل «میانه داستان» منتشر شده است. توضیح...

تاکید مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اهمیت نظام تصویری مشخص در برندآفرینی

https://pr.tums.ac.ir/News/تاکید-مدیر-روابط-عمومی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-بر-اهمیت-نظام-تصویری-مشخص-در-برندآفرینی

برندآفرینی در سیزدهمین نشست شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی مطرح شد تاکید مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اهمیت نظام تصویری مشخص در برندآفرینی دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، در سیزدهمین نشست شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی، بر...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هفتم مدل «گلبرگی»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-هفتم-مدل-«گلبرگی»

برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «گلبرگی» منتشر شده است. توضیح اینکه در...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-سوم-«مدل-همگرایی»

برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل همگرایی منتشر شده است. توضیح اینکه در...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-دوم-«مدل-چشمک-زدن»-

برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل چشمک زدن منتشر شده است. توضیح اینکه در...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت اول «مدل کوهستان»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-اول-«مدل-کوهستان»-

برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل کوهستان منتشر شده است....

دکتر محمدرضا پورمند: آموزش عوامل میکروبی باید از مدارس شروع شود

https://pr.tums.ac.ir/اخبار استودیو فیلم/دکتر-محمدرضا-پورمند:-آموزش-عوامل-میکروبی-باید-از-مدارس-شروع-شود

دکتر محمدرضا پورمند: آموزش عوامل میکروبی باید از مدارس شروع شود دکتر محمدرضا پورمند: آموزش عوامل میکروبی باید از مدارس شروع شود 1400/07/28 - 12:55 - تعداد بازدید: مدیر گروه پاتوبیولوژی در گفت‌وگو با مستندسازان «فرصت‌های سرآمدی در حوزه آموزش و پژوهش» در...

دکتر نعمت الله عطایی: برای نخستین بار نوموگرام های استاندارد فشارخون ویژه کودکان ایرانی در طیف سنی یک ماه تا هجده سال تدوین شد

https://pr.tums.ac.ir/اخبار استودیو فیلم/دکتر-نعمت-الله-عطایی:-برای-نخستین-بار-نوموگرام-های--استاندارد-فشارخون-ویژه-کودکان-ایرانی-در--طیف-سنی-یک-ماه--تا-هجده-سال-تدوین-شد

دکتر نعمت الله عطایی: برای نخستین بار نوموگرام های استاندارد فشارخون ویژه کودکان ایرانی در طیف سنی یک ماه تا هجده سال تدوین شد دکتر نعمت الله عطایی: برای نخستین بار نوموگرام های استاندارد فشارخون ویژه کودکان ایرانی در طیف سنی یک ماه تا هجده سال تدوین شد...