24 مورد یافت شد

دکتر ترابی: امروزه درکنار نفوذ اجتماعی باید برای پدیده نفوذ علمی چهره‌های دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم

https://pr.tums.ac.ir/news/-دکتر-ترابی:-امروزه-درکنار-نفوذ-اجتماعی-باید-برای-پدیده-نفوذ-علمی-چهره‌های-دانشگاهی-در-شبکه‌های-اجتماعی-برنامه-ریزی-کنیم

برندآفرینی و مدیریت شهرت دانشگاه تأکید کرد و گفت: امروزه درکنار نفوذ اجتماعی باید برای پدیده نفوذ علمی چهره‌های دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم. به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم...

دکتر ترابی: اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نقش کلیدی در موفقیت دانشگاه در برندآفرینی دارند

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/-دکتر-ترابی:-اعضای-هیئت-علمی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-نقش-کلیدی-در-موفقیت-دانشگاه-در-برندآفرینی-دارند

برندآفرینی دارند کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی دانشگاه براساس معماری برند دانشگاهی و فردی دکتر ترابی: اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نقش کلیدی در موفقیت دانشگاه در برندآفرینی دارند 1402/12/13 - 15:34 - تعداد بازدید: دکتر ماشاءاله ترابی مدیر...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هشتم و پایانی مدل «میانه داستان»

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-برندآفرینی/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-هشتم-و-پایانی-مدل-«میانه-داستان»

برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در قسمت پایانی مدل «میانه داستان» منتشر شده است. توضیح...

تاکید مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اهمیت نظام تصویری مشخص در برندآفرینی

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/تاکید-مدیر-روابط-عمومی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-بر-اهمیت-نظام-تصویری-مشخص-در-برندآفرینی

برندآفرینی در سیزدهمین نشست شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی مطرح شد تاکید مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اهمیت نظام تصویری مشخص در برندآفرینی 1401/12/14 - 15:10 - تعداد بازدید: دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، در سیزدهمین نشست...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هفتم مدل «گلبرگی»

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-برندآفرینی/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-هفتم-مدل-«گلبرگی»

برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «گلبرگی» منتشر شده است. توضیح اینکه در...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی»

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-استودیو--فیلم/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-سوم-«مدل-همگرایی»

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی» 8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی» 1401/08/15 - 06:54 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی مدل_همگرایی_برندآفرینی_داستان_برند_دکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده: مهدی گلپایگانی...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-برندآفرینی/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-دوم-«مدل-چشمک-زدن»-

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن» 8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن» 1401/08/05 - 10:44 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی سناریونویسی_برندآفرینی_داستان_برندمدل_چشمک_زدن_دکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده:...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت اول «مدل کوهستان»

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-برندآفرینی/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-اول-«مدل-کوهستان»-

برندآفرینی را در ابعاد مختلف و به‌صورت جامع داشته باشیم وگرنه برندآفرینی صورت گرفته مثل یک جنین نارس است که دارای مشخصات سازمان هست ولی هنوز کامل نشده است. 99/07/30 - 07:41 تشریح انواع معماری برند در دوازدهمین جلسه برندسازی دانشگاه مدیر روابط عمومی...

دکتر محمدرضا پورمند: آموزش عوامل میکروبی باید از مدارس شروع شود

https://pr.tums.ac.ir/اخبار استودیو فیلم/دکتر-محمدرضا-پورمند:-آموزش-عوامل-میکروبی-باید-از-مدارس-شروع-شود

دکتر محمدرضا پورمند: آموزش عوامل میکروبی باید از مدارس شروع شود دکتر محمدرضا پورمند: آموزش عوامل میکروبی باید از مدارس شروع شود 1400/07/28 - 12:55 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی دکتر_محمدرضا_پورمندبرندآفرینی_مشارکتی_در_حوزه_آموزش تهیه...

دکتر نعمت الله عطایی: برای نخستین بار نوموگرام های استاندارد فشارخون ویژه کودکان ایرانی در طیف سنی یک ماه تا هجده سال تدوین شد

https://pr.tums.ac.ir/اخبار استودیو فیلم/دکتر-نعمت-الله-عطایی:-برای-نخستین-بار-نوموگرام-های--استاندارد-فشارخون-ویژه-کودکان-ایرانی-در--طیف-سنی-یک-ماه--تا-هجده-سال-تدوین-شد

دکتر نعمت الله عطایی: برای نخستین بار نوموگرام های استاندارد فشارخون ویژه کودکان ایرانی در طیف سنی یک ماه تا هجده سال تدوین شد دکتر نعمت الله عطایی: برای نخستین بار نوموگرام های استاندارد فشارخون ویژه کودکان ایرانی در طیف سنی یک ماه تا هجده سال تدوین شد...