49 مورد یافت شد

دکتر غلامرضا گرمارودی: تغییر رفتار عمده‌ترین هدف ارتقای سلامت است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار استودیو فیلم/دکتر-غلامرضا-گرمارودی:-تغییر-رفتار-عمده‌ترین-هدف-ارتقای-سلامت-است--

دکتر غلامرضا گرمارودی: تغییر رفتار عمده‌ترین هدف ارتقای سلامت است دکتر غلامرضا گرمارودی: تغییر رفتار عمده‌ترین هدف ارتقای سلامت است 1400/05/11 - 08:00 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی دکتر_غلامرضا_گرمارودیبرندسازی_ تهیه کننده: مجید...

روابط عمومی ها در برندینگ باید روی ذائقه مخاطبان تمرکز کنند

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/روابط-عمومی-ها-در-برندینگ-باید-روی-ذائقه-مخاطبان-تمرکز-کنند

برندسازی برگزار شد، مهدی گلپایگانی در ادامه بررسی کتاب روزنامه نگاری برند، گفت: بسیاری از برندهای معتبر به یک شرکت رسانه ای قدرتمند تبدیل شده اند و تولید محتوا را در دستور کار خود قرار داده اند و دارای وب سایت های مختلف به زبان های مختلف هستند. سردبیر...

تاریخچه برند، به عنوان منبع خبرهای بنیادی به شما اجازه می‌دهد که برندتان را به عنوان یک منبع خوب ایده های خاص و متعالی معرفی کنید

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/تاریخچه-برند،-به-عنوان-منبع-خبرهای-بنیادی-به-شما-اجازه-می‌دهد-که-برندتان-را-به-عنوان-یک-منبع-خوب-ایده-های-خاص-و-متعالی-معرفی-کنید

تاریخچه برند، به عنوان منبع خبرهای بنیادی به شما اجازه می‌دهد که برندتان را به عنوان یک منبع خوب ایده های خاص و متعالی معرفی کنید بررسی کتاب روزنامه‌نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی تاریخچه برند، به عنوان منبع خبرهای بنیادی به شما اجازه...

هدف از روزنامه‌نگاری برند، گزارش حقایق بدون هیچ‌گونه تعصبی است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/هدف-از-روزنامه‌نگاری-برند،-گزارش-حقایق-بدون-هیچ‌گونه-تعصبی-است

هدف از روزنامه‌نگاری برند، گزارش حقایق بدون هیچ‌گونه تعصبی است بررسی کتاب روزنامه‌نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی هدف از روزنامه‌نگاری برند، گزارش حقایق بدون هیچ‌گونه تعصبی است 1400/04/09 - 10:45 - تعداد بازدید: جلسه کمیته سرآمدی و...

دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و ناملایمات کار موجب بالا رفتن عیار افراد می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-در-برند-آفرینی-اشتیاق-به-همکاری-و-ارتباط-سازنده-شرایط-کاری-را-لذت‌بخش-می‌کند-و-ناملایمات-کار-موجب-بالا-رفتن-عیار-افراد-می‌شود

دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و ناملایمات کار موجب بالا رفتن عیار افراد می‌شود چهل و پنجمین جلسه خوش‌نامی دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و...

دکتر ترابی: تحلیل درست و توجه به زیبایی ها موجب ایجاد وفاداری و اشتیاق می شود

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/دکتر-ترابی:-تحلیل-درست-و-توجه-به-زیبایی-ها-موجب-ایجاد-وفاداری-و-اشتیاق-می-شود-

برندسازی می‌خواهیم جریان سازی کنیم، حرکت به وجود بیاوریم و نشاط ایجاد کنیم تا یک محیط پویا خلق شود که همه افراد در همه ابعاد ضمن اینکه وظایفشان را به‌خوبی انجام می‌دهند افرادی خلاق باشند و زمینه‌های لازم برای پیشرفت در کار خودشان و کار دیگران فراهم کنند و...

دکتر ترابی: تحلیل درست، در گرو شناخت درست است آگاهی و شناخت، موجب هوشیاری و ایجاد وفاداری در مخاطب می شود

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/دکتر-ترابی:-تحلیل-درست،-در-گرو-شناخت-درست-است-آگاهی-و-شناخت،-موجب-هوشیاری-و-ایجاد-وفاداری-در-مخاطب-می-شود

برندسازی می‌خواهیم جریان سازی کنیم، حرکت به وجود بیاوریم و نشاط ایجاد کنیم تا یک محیط پویا خلق شود که همه افراد در همه ابعاد ضمن اینکه وظایفشان را به‌خوبی انجام می‌دهند افرادی خلاق باشند و زمینه‌های لازم برای پیشرفت در کار خودشان و کار دیگران فراهم کنند و...

جلسه 29 دی کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/جلسه-29-دی-کمیته-اثربخشی-و-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه-

برندسازی دانشگاه جلسه 29 دی کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه 1399/10/29 - 13:02 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی جلسه_کمیته_اثربخشی_و_سرآمدی_برندسازی_دانشگاهدکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده: قاسم صفاری لیست اخبار 0 نظر برای این...

سی و سومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-نگارخانه/سی-و-سومین-جلسه-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران سی و سومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/10/23 - 12:19 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی سی_و_سومین_جلسه_برندسازی_دانشگاهدکتر_ماشاءاله_ترابی تهیه کننده: قاسم صفاری لیست اخبار 0 نظر برای این...

جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-نگارخانه/----جلسه-کمیته-اثربخشی-و-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/10/22 - 15:04 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی جلسه_کمیته_اثربخشی_و_سرآمدی_برندسازی_دانشگاه_علوم_پزشکی_تهراندکتر_ماشااله_ترابی تهیه...