49 مورد یافت شد

دکتر غلامرضا گرمارودی: تغییر رفتار عمده‌ترین هدف ارتقای سلامت است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/دکتر-غلامرضا-گرمارودی:-تغییر-رفتار-عمده‌ترین-هدف-ارتقای-سلامت-است--

دکتر غلامرضا گرمارودی: تغییر رفتار عمده‌ترین هدف ارتقای سلامت است دکتر غلامرضا گرمارودی: تغییر رفتار عمده‌ترین هدف ارتقای سلامت است 1400/05/11 - 08:00 - تعداد بازدید: دکتر غلامرضا گرما رودی، مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه در گفت و گو با مستندسازان...

روابط عمومی ها در برندینگ باید روی ذائقه مخاطبان تمرکز کنند

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/روابط-عمومی-ها-در-برندینگ-باید-روی-ذائقه-مخاطبان-تمرکز-کنند

برندسازی برگزار شد، مهدی گلپایگانی در ادامه بررسی کتاب روزنامه نگاری برند، گفت: بسیاری از برندهای معتبر به یک شرکت رسانه ای قدرتمند تبدیل شده اند و تولید محتوا را در دستور کار خود قرار داده اند و دارای وب سایت های مختلف به زبان های مختلف هستند. سردبیر...

تاریخچه برند، به عنوان منبع خبرهای بنیادی به شما اجازه می‌دهد که برندتان را به عنوان یک منبع خوب ایده های خاص و متعالی معرفی کنید

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/تاریخچه-برند،-به-عنوان-منبع-خبرهای-بنیادی-به-شما-اجازه-می‌دهد-که-برندتان-را-به-عنوان-یک-منبع-خوب-ایده-های-خاص-و-متعالی-معرفی-کنید

تاریخچه برند، به عنوان منبع خبرهای بنیادی به شما اجازه می‌دهد که برندتان را به عنوان یک منبع خوب ایده های خاص و متعالی معرفی کنید بررسی کتاب روزنامه‌نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی تاریخچه برند، به عنوان منبع خبرهای بنیادی به شما اجازه...

هدف از روزنامه‌نگاری برند، گزارش حقایق بدون هیچ‌گونه تعصبی است

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/هدف-از-روزنامه‌نگاری-برند،-گزارش-حقایق-بدون-هیچ‌گونه-تعصبی-است

هدف از روزنامه‌نگاری برند، گزارش حقایق بدون هیچ‌گونه تعصبی است بررسی کتاب روزنامه‌نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی هدف از روزنامه‌نگاری برند، گزارش حقایق بدون هیچ‌گونه تعصبی است جلسه کمیته سرآمدی و اثربخشی مدیریت روابط عمومی دانشگاه با...

دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و ناملایمات کار موجب بالا رفتن عیار افراد می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/دانشکده-ها/دکتر-ترابی:-در-برند-آفرینی-اشتیاق-به-همکاری-و-ارتباط-سازنده-شرایط-کاری-را-لذت‌بخش-می‌کند-و-ناملایمات-کار-موجب-بالا-رفتن-عیار-افراد-می‌شود

دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و ناملایمات کار موجب بالا رفتن عیار افراد می‌شود چهل و پنجمین جلسه خوش‌نامی دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و...

دکتر ترابی: تحلیل درست و توجه به زیبایی ها موجب ایجاد وفاداری و اشتیاق می شود

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-تحلیل-درست-و-توجه-به-زیبایی-ها-موجب-ایجاد-وفاداری-و-اشتیاق-می-شود-

برندسازی می‌خواهیم جریان سازی کنیم، حرکت به وجود بیاوریم و نشاط ایجاد کنیم تا یک محیط پویا خلق شود که همه افراد در همه ابعاد ضمن اینکه وظایفشان را به‌خوبی انجام می‌دهند افرادی خلاق باشند و زمینه‌های لازم برای پیشرفت در کار خودشان و کار دیگران فراهم کنند و...

دکتر ترابی: تحلیل درست، در گرو شناخت درست است آگاهی و شناخت، موجب هوشیاری و ایجاد وفاداری در مخاطب می شود

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-تحلیل-درست،-در-گرو-شناخت-درست-است-آگاهی-و-شناخت،-موجب-هوشیاری-و-ایجاد-وفاداری-در-مخاطب-می-شود

برندسازی می‌خواهیم جریان سازی کنیم، حرکت به وجود بیاوریم و نشاط ایجاد کنیم تا یک محیط پویا خلق شود که همه افراد در همه ابعاد ضمن اینکه وظایفشان را به‌خوبی انجام می‌دهند افرادی خلاق باشند و زمینه‌های لازم برای پیشرفت در کار خودشان و کار دیگران فراهم کنند و...

جلسه 29 دی کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/جلسه-29-دی-کمیته-اثربخشی-و-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه-

برندسازی دانشگاه جلسه 29 دی کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه 1399/10/29 - 13:02 - تعداد بازدید: جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز دوشنبه 29 دی 99 با حضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی...

سی و سومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/image/سی-و-سومین-جلسه-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران سی و سومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/10/23 - 12:19 - تعداد بازدید: سی و سومین جلسه برندسازی دانشگاه روز سه شنبه 23 دی 99 باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن...

جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/image/----جلسه-کمیته-اثربخشی-و-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/10/22 - 15:04 - تعداد بازدید: جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز دوشنبه 22 دی 99 با حضور دکتر...