6 مورد یافت شد

دکتر ترابی: تحلیل درست و توجه به زیبایی ها موجب ایجاد وفاداری و اشتیاق می شود

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-تحلیل-درست-و-توجه-به-زیبایی-ها-موجب-ایجاد-وفاداری-و-اشتیاق-می-شود-

دکتر ترابی: تحلیل درست و توجه به زیبایی ها موجب ایجاد وفاداری و اشتیاق می شود دکتر ترابی: تحلیل درست و توجه به زیبایی ها موجب ایجاد وفاداری و اشتیاق می شود در سی و نهمین جلسه خوش نامی دانشگاه، بر خود آگاهی و تغذیه مداوم جسمی و فکری تاکید شد و هدف و مقصود...

دکتر ترابی: تحلیل درست، در گرو شناخت درست است آگاهی و شناخت، موجب هوشیاری و ایجاد وفاداری در مخاطب می شود

https://pr.tums.ac.ir/ستاد-مرکزی-روابط-عمومی/دکتر-ترابی:-تحلیل-درست،-در-گرو-شناخت-درست-است-آگاهی-و-شناخت،-موجب-هوشیاری-و-ایجاد-وفاداری-در-مخاطب-می-شود

دکتر ترابی: تحلیل درست، در گرو شناخت درست است آگاهی و شناخت، موجب هوشیاری و ایجاد وفاداری در مخاطب می شود دکتر ترابی: تحلیل درست، در گرو شناخت درست است آگاهی و شناخت، موجب هوشیاری و ایجاد وفاداری در مخاطب می شود در سی و هفتمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه علوم...

ضرورت توسعه مدل های پویای وحدت آفرینی و تیم سازی در برند را احسا

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-باید-ضرورت-توسعه-مدل-های-پویای-وحدت-آفرینی-و-تیم-سازی-در-برند-را-احساس-و-برای-آن-برنامه-ریزی-کنیم

برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران لیست اخبار 0 نظر برای این مقاله وجود دارد نظر دهید متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید: * ارسال نظر ارسال به دوستان متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:...

بیستمین جلسه برندسازی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/بیستمین-جلسه-برندسازی-دانشگاه

بیستمین جلسه برندسازی دانشگاه بیستمین جلسه برندسازی دانشگاه 1399/07/15 - 11:54 - تعداد بازدید: بیستمین جلسه برندسازی دانشگاه روز سه شنبه 15 مهر 99 باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن شورای طبقه هشتم ستاد...

سومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/سومین-جلسه-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-برگزار-شد

برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد سومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد مدیر روابط عمومی دانشگاه در سومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران نقشه راه را تبیین و مقاله خارجی «برندسازی در دانشگاه از رویا تا واقعیت» را با حضور...

دومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

https://pr.tums.ac.ir/ستاد-مرکزی-روابط-عمومی/دومین-جلسه-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-برگزار-شد

برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد دومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد مدیر روابط عمومی دانشگاه در دومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه برندسازی ماموریت اصلی روابط عمومی است ضمن بررسی دو نقشه راهبردی اعضا...