53 مورد یافت شد

دکتر ترابی: امروزه درکنار نفوذ اجتماعی باید برای پدیده نفوذ علمی چهره‌های دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/-دکتر-ترابی:-امروزه-درکنار-نفوذ-اجتماعی-باید-برای-پدیده-نفوذ-علمی-چهره‌های-دانشگاهی-در-شبکه‌های-اجتماعی-برنامه-ریزی-کنیم

برندینگ_هوش_مصنوعیمدیریت_شهرتدکتر_ماشاءاله_ترابی_برندآفرینی_نفوذ_علمی_نفوذ_اجتماعی_ تهیه کننده: نسیم اخگر عکاس مریم اذانی تصاویر لیست اخبار ارسال به دوستان متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:...

کارگاه «آموزش مقدماتی سئو و وب برندینگ» در راستای یکپارچه سازی وب سایتهای مراکز دانشگاه برگزار شد

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/کارگاه-«آموزش-مقدماتی-سئو--و-وب-برندینگ»-در-راستای-یکپارچه-سازی-وب-سایتهای-مراکز-دانشگاه-برگزار-شد

برندینگ» در راستای یکپارچه سازی وب سایتهای مراکز دانشگاه برگزار شد کارگاه «آموزش مقدماتی سئو و وب برندینگ» در راستای یکپارچه سازی وب سایتهای مراکز دانشگاه برگزار شد در راستای یکپارچه سازی وب سایتهای متمرکز واحدهای تابعه دانشگاه کارگاه «آموزش مقدماتی سئو و...

برگزاری کارگاه آموزش مقدماتی سئو و وب برندینگ در دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-نگارخانه/برگزاری-کارگاه-آموزش-مقدماتی-سئو-و-وب-برندینگ-در-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

برندینگ در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری کارگاه آموزش مقدماتی سئو و وب برندینگ در دانشگاه علوم پزشکی تهران 1401/06/15 - 13:47 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی کارگاه_آموزش_مقدماتی_سئو_و_وب_برندینگدانشگاه_علوم_پزشکی_تهران تهیه کننده:...

دکتر ترابی: هر کار علمی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می‌شود درخور رسانه‌ای شدن است

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-برندآفرینی/-دکتر-ترابی:-هر-کار-علمی-که-در-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-انجام-می‌شود-درخور-رسانه‌ای-شدن-است

برندینگ یک شاخه پروژه فناوری در رسانه است که طراحی ساختار آن در نتیجه یک فرایند مطالعاتی روی دانشکده‌های دنیا که در این حوزه موفق بوده‌اندانجام شده است. در پایان این جلسه مدل پیشنهادی به تایید حاضران رسید و مقرر شد هماهنگی‌ها از سوی روابط...

مهندس نعیمی: یکپارچه سازی وب سایت ها، موجب ارتقا شاخص‌های دانشگاه در وب سنجی می شود

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-برندآفرینی/-مهندس-نعیمی:-یکپارچه-سازی-وب-سایت-ها،-موجب-ارتقا-شاخص‌های-دانشگاه-در-وب-سنجی-می-شود

برندینگ و مباحث پیرامونی آن به همت دکتر ترابی، مدیر روابط عمومی و همکاری واحدفناوری اطلاعات و معاونت توسعه‌ی دانشگاه کلید خورد" خاطر نشان کرد: هدف اصلی از اجرای این پروژه، ارتقا شاخص‌های مورد نیاز در وب سنجی (از جمله شاخص های وبومتریک، آلتمتریکس...

برگزاری کارگاه آموزشی وب برندینگ در مرکز قلب تهران

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-نگارخانه/برگزاری-کارگاه-آموزشی-وب-برندینگ-در-مرکز-قلب-تهران

برندینگ در مرکز قلب تهران برگزاری کارگاه آموزشی وب برندینگ در مرکز قلب تهران 1401/05/10 - 17:23 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی مرکز_قلب_تهرانوب_برندینگ تهیه کننده: سید محسن اسماعیلی لیست اخبار 0 نظر برای این مقاله وجود دارد نظر دهید...

نشست هماهنگی گسترش و یکپارچه‌سازی وب‌سایت معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه برگزار شد

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-برندآفرینی/نشست-هماهنگی-گسترش-و-یکپارچه‌سازی-وب‌سایت-معاونت-توسعه-مدیریت-و-برنامه-ریزی-منابع-دانشگاه-برگزار-شد

برندینگوبومتریکدکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده: سیده کاملیا داودزاده عکاس محمد پسندیده گالری عکس مرتبط جلسه هماهنگی توسعه وب سایت معاونت توسعه دانشگاه لیست اخبار 0 نظر برای این مقاله وجود دارد نظر دهید متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید: * ارسال نظر ارسال...

جلسه وب برندینگ مرکز تحقیقات رادیولوژی بیمارستان امام خمینی(ره)

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-نگارخانه/جلسه-وب-برندینگ-مرکز-تحقیقات-رادیولوژی-بیمارستان-امام-خمینی(ره)

برندینگ مرکز تحقیقات رادیولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) جلسه وب برندینگ مرکز تحقیقات رادیولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) 1401/04/05 - 16:20 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی...

جلسه وب برندینگ پژوهشکده ها و مراکز تحقیقات

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-نگارخانه/جلسه-وب-برندینگ-پژوهشکده-ها-و-مراکز-تحقیقات

برندینگ پژوهشکده ها و مراکز تحقیقات جلسه وب برندینگ پژوهشکده ها و مراکز تحقیقات 1401/03/03 - 12:35 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی جلسه_وب_برندینگ_پژوهشکده_هامراکز_تحقیقاتدکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده: قاسم صفاری لیست اخبار 0 نظر برای...

برای ارائه موثر و بهتر پیام دانشگاه به مخاطبان باید از شبکه های اجتماعی مناسب در کنار سایر ابزارها استفاده کنیم

https://pr.tums.ac.ir/دانشکده-بهداشت/برای-ارائه-موثر-و-بهتر-پیام-دانشگاه-به-مخاطبان-باید-از-شبکه-های-اجتماعی-مناسب-در-کنار-سایر-ابزارها-استفاده-کنیم

برندینگنسیبه_جلالونددکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده: نسیبه جلالوند مطالب مرتبط بررسی کتاب روزنامه‌نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی هدف از روزنامه‌نگاری برند، گزارش حقایق بدون هیچ‌گونه تعصبی است جلسه کمیته سرآمدی و اثربخشی مدیریت روابط عمومی...