20 مورد یافت شد

دکتر ترابی: در روزنامه‌نگاری برند در پی ایجاد موج های مختلف در مدیریت پویش‌ها هستیم

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-در-روزنامه‌نگاری-برند-در-پی-ایجاد-موج-های-مختلف-در-مدیریت-پویش‌ها-هستیم

دکتر ترابی: در روزنامه‌نگاری برند در پی ایجاد موج های مختلف در مدیریت پویش‌ها هستیم دکتر ترابی: در روزنامه‌نگاری برند در پی ایجاد موج های مختلف در مدیریت پویش‌ها هستیم مدیر روابط عمومی دانشگاه در چهل وهفتمین جلسه خوش نامی، با بیان چارچوب مفهومی درگیرسازی...

دکتر ترابی: روزنامه نگاری برند روشی برای ارتقاء تصور، ادراک و در

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-روزنامه-نگاری-برند-روشی-برای-ارتقاء-تصور،-ادراک-و-درگیرسازی-احساسی-و-موثر-مخاطب-با-برند-است

دکتر ترابی: روزنامه نگاری برند روشی برای ارتقاء تصور، ادراک و در دکتر ترابی: روزنامه نگاری برند روشی برای ارتقاء تصور، ادراک و درگیرسازی احساسی و موثر مخاطب با برند است مدیر روابط عمومی دانشگاه در چهل و ششمین جلسه خوش نامی، روزنامه نگاری برند را ترکیبی از...

چهل و سومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزار شد

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-در-برند-آفرینی-خوب-ها-در-کنار-یکدیگر-عالی-می-شوند-

چهل و سومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزار شد چهل و سومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزار شد دکتر ترابی: در برند آفرینی خوب ها در کنار یکدیگر عالی می شوند مدیر روابط عمومی دانشگاه، در چهل و سومین جلسه خوش نامی دانشگاه، ضمن اشاره به نظم پویا، مفاهیم و تعاریف...

برندینگ

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/دکتر-ترابی:-معرفی-فعال-و-پویا-برند-دانشگاه-یکی-از-موارد-بسیار-جدی-برای-نمایش-کارایی-و-قدرت-برند-است

برندینگ دکتر ترابی: معرفی فعال و پویا برند دانشگاه یکی از موارد بسیار جدی برای نمایش کارایی و قدرت برند است در چهلمین جلسه خوش نامی دانشگاه، آرایش مجدد الگوهای مرتبط، برای تبادل اندیشه و تغذیه مناسب فکری، از مهم ترین اقدامات روابط عمومی عنوان شد. --> به...

دکتر ترابی: سرعت و توانایی خانواده بزرگ دانشگاه در تشخیص فرصت‌ها

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/دکتر-ترابی:-سرعت-و-توانایی-خانواده-بزرگ-دانشگاه-در-تشخیص-فرصت‌ها-و-اقدام-سریع-از-اولویت-های-برند-آفرینی-است

دکتر ترابی: سرعت و توانایی خانواده بزرگ دانشگاه در تشخیص فرصت‌ها دکتر ترابی: سرعت و توانایی خانواده بزرگ دانشگاه در تشخیص فرصت‌ها و اقدام سریع از اولویت های برند آفرینی است مدیر روابط عمومی دانشگاه، به منظور نهادینه سازی مفهوم برندینگ به مرور بر مباحث...

در سی و چهارمین جلسه خوش نامی دانشگاه، به مدل های مختلف رهبری تغ

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/دکتر-ترابی:-توجه-به-مزیت-رقابتی،-کاربرد-علم-در-عمل-و-شکل-گیری-نگرش-های-جدید-از-دستاورد-های-اصلی-در-برند-آفرینی-است

در سی و چهارمین جلسه خوش نامی دانشگاه، به مدل های مختلف رهبری تغ دکتر ترابی: توجه به مزیت رقابتی، کاربرد علم در عمل و شکل گیری نگرش های جدید از دستاورد های اصلی در برند آفرینی است در سی و چهارمین جلسه خوش نامی دانشگاه، به مدل های مختلف رهبری تغییر و عوارض...

دکتر ترابی: لازمه ی موفقیت در برند سازی داخلی، "پذیرش" و "پیروی"

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-لازمه-ی-موفقیت-در-برند-سازی-داخلی،-%22پذیرش%22-و-%22پیروی%22-مخاطبان-از-تغییر-است

دکتر ترابی: لازمه ی موفقیت در برند سازی داخلی، "پذیرش" و "پیروی" در سی و سومین جلسه برندینگ بر توجه به فناوری های جدید، به عنوان اهرمی برای تغییر در سازمان تاکید شد دکتر ترابی: لازمه ی موفقیت در برند سازی داخلی، "پذیرش" و "پیروی" مخاطبان از تغییر است در...

سی و یکمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/image/سی-و-یکمین-جلسه-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

سی و یکمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران سی و یکمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/10/09 - 10:58 - تعداد بازدید: سی و یکمین جلسه برندسازی دانشگاه روز سه شنبه 9 دی 99 باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی...

جلسه فناوری اطلاعات برندینگ دانشگاه علوم پزشی تهران

https://pr.tums.ac.ir/image/جلسه-فناوری-اطلاعات-برندینگ-دانشگاه-علوم-پزشی-تهران-

برندینگ دانشگاه علوم پزشی تهران جلسه فناوری اطلاعات برندینگ دانشگاه علوم پزشی تهران 1399/09/25 - 11:46 - تعداد بازدید: جلسه کمیته فناوری اطلاعات برندینگ دانشگاه روز سه شنبه 25 آذر 99 باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی...

جلسه کمیته فناوری اطلاعات برندینگ دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/image/--جلسه-کمیته-فناوری-اطلاعات-برندینگ-دانشگاه

برندینگ دانشگاه جلسه کمیته فناوری اطلاعات برندینگ دانشگاه 1399/08/20 - 16:48 - تعداد بازدید: جلسه کمیته فناوری اطلاعات برندینگ دانشگاه روز سه شنبه 20 آبان 99 باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن شورای طبقه...