4 مورد یافت شد

جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدگی برندسازی دانشگاه برگزار شد

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-نگارخانه/جلسه-کمیته-اثربخشی-و-سرآمدگی-برندسازی-دانشگاه-برگزار-شد

جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدگی برندسازی دانشگاه برگزار شد جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدگی برندسازی دانشگاه برگزار شد 1399/08/05 - 13:20 - تعداد بازدید: جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدگی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز دوشنبه 5 آبان 99...

نوزدهمین جلسه برندسازی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/image/نوزدهمین-جلسه-برندسازی-دانشگاه

نوزدهمین جلسه برندسازی دانشگاه نوزدهمین جلسه برندسازی دانشگاه 1399/07/08 - 13:41 - تعداد بازدید: نوزدهمین جلسه برندسازی دانشگاه روز سه شنبه هشتم مهر 99 باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن جی 5 ستاد مرکزی...

دکتر ترابی: قدرت، مطلوبیت و منحصربه‌فرد بودن کلید دستیابی به ارزش ویژه برند است

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-قدرت،-مطلوبیت-و-منحصربه‌فرد-بودن-کلید-دستیابی-به-ارزش-ویژه-برند-است

جلسه برندینگ دانشگاه سه محور اصلی مدیریت «چالش»، «فرهنگ» و «انگیزه» را در داستان برند تشریح کرد. 99/06/05 - 14:25 تشریح انواع معماری برند در دوازدهمین جلسه برندسازی دانشگاه مدیر روابط عمومی دانشگاه با تعریفی از روابط عمومی و انواع معماری برند در دوازدهمین...

دکتر ترابی: هم نوایی نقطه اوج برند است

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-هم-نوایی-نقطه-اوج-برند-است

جلسه برندینگ دانشگاه سه محور اصلی مدیریت «چالش»، «فرهنگ» و «انگیزه» را در داستان برند تشریح کرد. 99/06/05 - 14:25 تشریح انواع معماری برند در دوازدهمین جلسه برندسازی دانشگاه مدیر روابط عمومی دانشگاه با تعریفی از روابط عمومی و انواع معماری برند در دوازدهمین...