2 مورد یافت شد

دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و ناملایمات کار موجب بالا رفتن عیار افراد می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/دانشکده-ها/دکتر-ترابی:-در-برند-آفرینی-اشتیاق-به-همکاری-و-ارتباط-سازنده-شرایط-کاری-را-لذت‌بخش-می‌کند-و-ناملایمات-کار-موجب-بالا-رفتن-عیار-افراد-می‌شود

خوش نامی دانشگاه، بر ضرورت شناخت نظام تعلقات و ادراکات تاکید و از آن به عنوان زیر ساختی برای دستیابی به شور و شوق و هم افزایی در سازمان یادشد. 00/01/25 - 08:22 چهل و سومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزار شد دکتر ترابی: در برند آفرینی خوب ها در کنار یکدیگر...

سی و یکمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-آرمان-های-سازمانی-وعشق-به-کار-موجب-تمرکز-بر-موفقیت-هاست

سی و یکمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه چهارده نشانه عشق به کار دکتر ترابی: آرمان های سازمانی وعشق به کار موجب تمرکز بر موفقیت هاست در سی و یکمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه علوم پزشکی تهران، "عشق به کار" به عنوان بخش جدایی ناپذیر از عشق به برند عنوان شد و بر ضرورت...