100 مورد یافت شد

دکتر ترابی: به کارگیری ابزار هوش مصنوعی در تولید محتوی زمینه ساز ارتقای جایگاه و نفوذ علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-به-کارگیری-ابزار-هوش-مصنوعی-در-تولید-محتوی-زمینه-ساز-ارتقای-جایگاه-و-نفوذ-علمی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-است/270798

دکتر ماشاءاله ترابی، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست آموزشی با کارشناسان سینا رسانه، دوشنبه 18 تیرماه 1403، با بیان اینکه هدف از برگزاری دوره های آموزشی هوش مصنوعی، یادگیری و هم‌راستایی مسیر پیشرفت فردی با اهداف...

دکتر ترابی: موفقیت در عصر حاضر، مستلزم به‌کارگیری خلاقانه هوش مصنوعی در کنار توانمندی‌های انسانی است

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-موفقیت-در-عصر-حاضر،-مستلزم-به‌کارگیری-خلاقانه-هوش-مصنوعی-در-کنار-توانمندی‌های-انسانی-است/270227

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست با کارشناسان سینا رسانه گفت: موفقیت در عصر حاضر، مستلزم به‌کارگیری خلاقانه هوش مصنوعی در کنار توانمندی‌های انسانی است. به گزار ش سینا رسانه، در نشست آموزشی، سه شنبه دوازدهم تیرماه 1403...

دکتر ترابی: هنر ما تولید محتوایی است که در پاسخ به نیاز جامعه باشد و تغییر رفتار لازم را در مخاطبان ایجاد کند

https://pr.tums.ac.ir/news/-دکتر-ترابی:-هنر-ما-تولید-محتوایی-است-که-در-پاسخ-به-نیاز-جامعه-باشد-و-تغییر-رفتار-لازم-را-در-مخاطبان-ایجاد-کند

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با تاکید بر همکاری معاونت بهداشت و روابط عمومی در تولید محتوای مورد نیاز جامعه گفت: شبکه آموزشی شهاب با برقراری ارتباط با گروه های تخصصی متناظر می تواند محتوای آموزشی مورد نیاز جامعه را...

دکتر ترابی: هوش مصنوعی در خدمت ارتقای برند دانشگاه علوم پزشکی تهران به کار گرفته می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-هوش-مصنوعی-در-خدمت-ارتقای-برند-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-به-کار-گرفته-می‌شود/268578

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به مهمترین محور برنامه‌های روابط عمومی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های‌ روابط عمومی دانشگاه استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت شهرت و نفوذ علمی و ارتقای جایگاه علمی دانشگاه...

دکتر ترابی: حضور فعال اعضای هیئت علمی در فضای مجازی (زندگی دوم) برای حفظ و ارتقای ارزش های هویت مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران مهم و ضروری است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/دکتر-ترابی:-حضور-فعال-اعضای-هیئت-علمی-در-فضای-مجازی-(زندگی-دوم)-برای-حفظ-و-ارتقای-ارزش-های-هویت-مجازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-مهم-و-ضروری-است

دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، دکتر اکبر شفیعی، مدیر داخلی پژوهشکده بیماری‌های قلب و عروق، اعضای گروه واحد توسعه وب یکپارچه مرکز قلب و ستاد روابط عمومی، نشستی به منظور تببین اهمیت مشارکت اعضای هیئت علمی در شبکه‌های اجتماعی و...

دکتر ترابی: سامانه سرآمد با ایجاد تصویری جذاب از فعالیت‌های علمی اساتید به دانشگاه به‌عنوان مرجع معتبری در زمینه تولید و انتشار علم در سطح جهانی کمک می کند

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-سامانه-سرآمد-با-ایجاد-تصویری-جذاب-از-فعالیت‌های-علمی-اساتید-به-دانشگاه-به‌عنوان-مرجع-معتبری-در-زمینه-تولید-و-انتشار-علم-در-سطح--جهانی-کمک-می-کند/268470

دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست بررسی سامانه سوابق علمی انگلیسی اساتید (سرآمد) در 26 خرداد 1403 گفت: امروزه مدیریت شهرت و نفوذ علمی به عنوان یک موضوع جدی در بین دانشگاه‌های برتر جهان مطرح است. آینده...

دکتر ترابی: امروزه درکنار نفوذ اجتماعی باید برای پدیده نفوذ علمی چهره‌های دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/-دکتر-ترابی:-امروزه-درکنار-نفوذ-اجتماعی-باید-برای-پدیده-نفوذ-علمی-چهره‌های-دانشگاهی-در-شبکه‌های-اجتماعی-برنامه-ریزی-کنیم

دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ با کارشناسان سینا رسانه، موضوع ارتقا فعالیت‌های روابط عمومی و آموزش مداوم همکاران در زمینه یادگیری ابزارهای نوین را از اولویت‌های اصلی این واحد برشمرد و گفت:...

تامز لرن: کارگاه رسانه ای شدن علم و اثربخشی اجتماعی با ارتقا شاخص آلتمتریکس

https://pr.tums.ac.ir/video/تامز-لرن:-کارگاه-رسانه-ای-شدن-علم-و-اثربخشی-اجتماعی-با-ارتقا-شاخص-آلتمتریکس/267284

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، برنامه های روابط عمومی را در زمینه مدیریت شهرت و نفوذ علمی اساتید در عرصه ملی و بین المللی تشریح و درخصوص معرفی شاخص آلتمتریکس به عنوان ابزار سنجش نفوذ و اثرگذاری علمی در دنیای مجازی و همچنین ضرورت انتشار...

دکتر ترابی: هر عضو هیئت علمی می‌تواند یک رسانه علمی کامل باشد در این صورت تاثیر آن در ارتقای رتبه دانشگاه مشهود خواهد بود

https://pr.tums.ac.ir/News/-دکتر-ترابی:-هر-عضو-هیئت-علمی-می‌تواند-یک-رسانه-علمی-کامل-باشد-در-این-صورت-تاثیر-آن-در-ارتقای-رتبه-دانشگاه-مشهود-خواهد-بود

دکتر ترابی: هر عضو هیئت علمی می‌تواند یک رسانه علمی کامل باشد در این صورت تاثیر آن در ارتقای رتبه دانشگاه مشهود خواهد بود کارگاه رسانه‌ای شدن علم و اثربخشی اجتماعی با ارتقا شاخص آلتمتریکس دکتر ترابی: هر عضو هیئت علمی می‌تواند یک رسانه علمی کامل باشد در...

دکتر ترابی: برجسته سازی ارزش های برند دانشگاه و توسعه کاربرد های هوش مصنوعی در این حوزه از اولویت های مهم روابط عمومی است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/دکتر-ترابی:-برجسته-سازی-ارزش-های-برند-دانشگاه-و-توسعه-کاربرد-های-هوش-مصنوعی-در-این-حوزه--از--اولویت-های-مهم-روابط-عمومی-است

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، در نشستی که به مناسبت 27 اردیبهشت 1403تشکیل شد، تحول در روابط عمومی دانشگاه را ضروری دانست و با اشاره به اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته گفت: دانشگاه های نسل چهارم و پنجم برای تحقق رسالت پاسخگویی اجتماعی...