2 مورد یافت شد

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-برندآفرینی/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-دوم-«مدل-چشمک-زدن»-

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن» 8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن» 1401/08/05 - 10:44 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی سناریونویسی_برندآفرینی_داستان_برندمدل_چشمک_زدن_دکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده:...

کارگاه آموزشی تولید محتوای خبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-نگارخانه/کارگاه-آموزشی-تولید-محتوای-خبری-در-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

کارگاه آموزشی تولید محتوای خبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران کارگاه آموزشی تولید محتوای خبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران 1401/07/20 - 12:37 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی سناریونویسی_خبرنویسی_سوژه_یابی_مهدی_گلپایگانی_دکتر_ماشااله_ترابی...