2 مورد یافت شد

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-دوم-«مدل-چشمک-زدن»-

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن» 8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن» 1401/08/05 - 10:44 - تعداد بازدید: یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله...

کارگاه آموزشی تولید محتوای خبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/News/کارگاه-آموزشی-تولید-محتوای-خبری-در-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

سناریونویسی به کارشناسان روابط عمومی های واحدها آموزش داد. کپی گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی کد خبر : 218893 عکاس مهدی_کیهان کلمات کلیدی سناریونویسی_خبرنویسی_سوژه_یابی_مهدی_گلپایگانی_دکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده:...