7 مورد یافت شد

تامز لرن: کارگاه رسانه ای شدن علم و اثربخشی اجتماعی با ارتقا شاخص آلتمتریکس

https://pr.tums.ac.ir/video/تامز-لرن:-کارگاه-رسانه-ای-شدن-علم-و-اثربخشی-اجتماعی-با-ارتقا-شاخص-آلتمتریکس

مدیریت شهرت و نفوذ علمی اساتید در عرصه ملی و بین المللی تشریح و درخصوص معرفی شاخص آلتمتریکس به عنوان ابزار سنجش نفوذ و اثرگذاری علمی در دنیای مجازی و همچنین ضرورت انتشار تولیدات علمی در شبکه های اجتماعی و هویت سازی در زندگی دوم، نکاتی را بیان کرد و گفت:...

دکتر ترابی: یادگیری مستمر و چالش پذیری کلید تعالی است

https://pr.tums.ac.ir/news/--دکتر-ترابی:-یادگیری-مستمر-و-چالش-پذیری-کلید-تعالی-است

مدیریت شهرت و نفوذ علمی دانشگاه مدیر روابط عمومی دانشگاه، هدف نهایی فعالیت‌های روابط عمومی را مدیریت شهرت و نفوذ علمی دانشگاه عنوان کرد و گفت: همه فعالیت‌های ما باید در راستای دستیابی این هدف باشد و در صورتی که مدیریت شهرت و نفوذ علمی دانشگاه...

دکتر ترابی: معرفی مزیت‌های ویژه هریک از مراکز، فرصتی برای تمرکز بر موضوعات جدید موردنیاز جامعه است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/-دکتر-ترابی:-معرفی-مزیت‌های-ویژه-هریک-از-مراکز،-فرصتی-برای--تمرکز-بر-موضوعات-جدید-موردنیاز-جامعه-است-

مدیریت شهرت و تصویر دکتر ترابی: معرفی مزیت‌های ویژه هریک از مراکز، فرصتی برای تمرکز بر موضوعات جدید موردنیاز جامعه است 1401/05/19 - 18:40 - تعداد بازدید: در نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر گزارشی از تولید محتوای پنجشنبه‌های اسمانی ارائه و پاسخ پرسش‌های...

دکتر ترابی: سرخط خبرهای موضوعی به‌منظور نمایش پیشرفت‌های دانشگاه در رشته‌های مختلف تولید می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/-دکتر-ترابی:-سرخط-خبرهای-موضوعی-به‌منظور-نمایش-پیشرفت‌های-دانشگاه-در-رشته‌های-مختلف-تولید-می‌شود

مدیریت شهرت و تصویر دکتر ترابی: سرخط خبرهای موضوعی به‌منظور نمایش پیشرفت‌های دانشگاه در رشته‌های مختلف تولید می‌شود 1401/05/11 - 16:11 - تعداد بازدید: توجه به ارزش‌های فرهنگی در آثار تولیدی، آغاز دور جدید خودارزیابی روابط عمومی‌ها در شهریورماه، تلاش در...

دکتر ترابی: اصلاح رویکرد برند آفرینی دانشگاه، جایگاه مناسب دانشگاه در اجتماع را به تصویر می‌کشد

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/-دکتر-ترابی:-اصلاح-رویکرد-برند-آفرینی-دانشگاه،-جایگاه-مناسب-دانشگاه-در-اجتماع-را-به-تصویر-می‌کشد

مدیریت شهرت و تصویر دکتر ترابی: اصلاح رویکرد برند آفرینی دانشگاه، جایگاه مناسب دانشگاه در اجتماع را به تصویر می‌کشد 1401/04/29 - 12:15 - تعداد بازدید: در نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر، بر توجه به اجرای مبتنی بر چک لیست استاندارد تمامی رویدادها و نمایش...

دکتر ترابی: مدیریت تصویر و شهرت پیوند تمامی نمادهای دانشگاه در ایجاد احساس خوشایند در مخاطبان است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/دکتر-ترابی:-مدیریت-تصویر-و-شهرت-پیوند-تمامی-نمادهای-دانشگاه-در-ایجاد-احساس-خوشایند-در-مخاطبان-است

مدیریت شهرت و تصویر را پیوند تمامی نمادهای دانشگاه برای ایجاد احساس خوشایند در مخاطبان دانست و گفت: مسئولیت این کمیته ایجاد احساس امید در افراد است. مشکلات ما ناشی از غفلت‌های ماست. در این بین ممکن با نقدهایی هم مواجه شویم اما هر نقد را باید...

دکتر ترابی: ایجاد فرم و شکل جذاب و تولید محتوای سناریو محور، عامل مؤثر در جذب مخاطب است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/-دکتر-ترابی:-ایجاد-فرم-و-شکل-جذاب-و-تولید-محتوای-سناریو-محور،-عامل-مؤثر-در-جذب-مخاطب-است

دکتر ترابی: ایجاد فرم و شکل جذاب و تولید محتوای سناریو محور، عامل مؤثر در جذب مخاطب است کمیته مدیریت تصویر و شهرت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دکتر ترابی: ایجاد فرم و شکل جذاب و تولید محتوای سناریو محور، عامل مؤثر در جذب مخاطب است 1401/03/17 -...