10 مورد یافت شد

دکتر ترابی: روابط عمومی؛ نقش برجسته ای در مدیریت شهرت و نفوذ علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران دارد

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-روابط-عمومی؛-نقش-برجسته-ای-در-مدیریت-شهرت-و-نفوذ-علمی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-دارد-

مدیریت شهرت و نفوذ علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران دارد نشست آموزشی کارشناسان سینا رسانه دکتر ترابی: روابط عمومی؛ نقش برجسته ای در مدیریت شهرت و نفوذ علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران دارد مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست آموزشی با کارشناسان...

تامز لرن: کارگاه آموزشی مدیریت شهرت و نفوذ علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/video/-تامز-لرن:-کارگاه-آموزشی-مدیریت-شهرت-و-نفوذ-علمی-در-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

مدیریت شهرت و نفوذ علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران تاریخ انتشار : 1403/05/13 - 13:43 تعداد بازدید : کد خبر : 273208 تامز لرن: کارگاه آموزشی مدیریت شهرت و نفوذ علمی در دانشگاه علوم...

تامز لرن: گامی بلند در راستای ارتقای نفوذ علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/news/تامز-لرن:-گامی-بلند-در-راستای-ارتقای-نفوذ-علمی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

مدیریت شهرت و نفوذ علمی با بیان اهمیت درخشش اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران در دنیای مجازی بر اصول مهم زیر تاکید کرد: حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی تکمیل پروفایل افزایش نفوذ علمی دانشگاه وی گفت: با راه‌اندازی حساب‌های توییتر برای اساتید، هویت مجازی جدید و...

تامز لرن: کارگاه رسانه ای شدن علم و اثربخشی اجتماعی با ارتقا شاخص آلتمتریکس

https://pr.tums.ac.ir/video/تامز-لرن:-کارگاه-رسانه-ای-شدن-علم-و-اثربخشی-اجتماعی-با-ارتقا-شاخص-آلتمتریکس

مدیریت شهرت و نفوذ علمی اساتید در عرصه ملی و بین المللی تشریح و درخصوص معرفی شاخص آلتمتریکس به عنوان ابزار سنجش نفوذ و اثرگذاری علمی در دنیای مجازی و همچنین ضرورت انتشار تولیدات علمی در شبکه های اجتماعی و هویت سازی در زندگی دوم، نکاتی را بیان کرد و گفت:...

دکتر ترابی: یادگیری مستمر و چالش پذیری کلید تعالی است

https://pr.tums.ac.ir/news/--دکتر-ترابی:-یادگیری-مستمر-و-چالش-پذیری-کلید-تعالی-است

مدیریت شهرت و نفوذ علمی دانشگاه مدیر روابط عمومی دانشگاه، هدف نهایی فعالیت‌های روابط عمومی را مدیریت شهرت و نفوذ علمی دانشگاه عنوان کرد و گفت: همه فعالیت‌های ما باید در راستای دستیابی این هدف باشد و در صورتی که مدیریت شهرت و نفوذ علمی دانشگاه...

دکتر ترابی: معرفی مزیت‌های ویژه هریک از مراکز، فرصتی برای تمرکز بر موضوعات جدید موردنیاز جامعه است

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/-دکتر-ترابی:-معرفی-مزیت‌های-ویژه-هریک-از-مراکز،-فرصتی-برای--تمرکز-بر-موضوعات-جدید-موردنیاز-جامعه-است-

مدیریت شهرت و تصویر دکتر ترابی: معرفی مزیت‌های ویژه هریک از مراکز، فرصتی برای تمرکز بر موضوعات جدید موردنیاز جامعه است در نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر گزارشی از تولید محتوای پنجشنبه‌های اسمانی ارائه و پاسخ پرسش‌های مربوط به مزیت‌ها و خدمات شهیر مراکز...

دکتر ترابی: سرخط خبرهای موضوعی به‌منظور نمایش پیشرفت‌های دانشگاه در رشته‌های مختلف تولید می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/-دکتر-ترابی:-سرخط-خبرهای-موضوعی-به‌منظور-نمایش-پیشرفت‌های-دانشگاه-در-رشته‌های-مختلف-تولید-می‌شود

مدیریت شهرت و تصویر دکتر ترابی: سرخط خبرهای موضوعی به‌منظور نمایش پیشرفت‌های دانشگاه در رشته‌های مختلف تولید می‌شود توجه به ارزش‌های فرهنگی در آثار تولیدی، آغاز دور جدید خودارزیابی روابط عمومی‌ها در شهریورماه، تلاش در زمینه مرجعیت رسانه‌ای در محورهای...

دکتر ترابی: اصلاح رویکرد برند آفرینی دانشگاه، جایگاه مناسب دانشگاه در اجتماع را به تصویر می‌کشد

https://pr.tums.ac.ir/news/-دکتر-ترابی:-اصلاح-رویکرد-برند-آفرینی-دانشگاه،-جایگاه-مناسب-دانشگاه-در-اجتماع-را-به-تصویر-می‌کشد

مدیریت شهرت و تصویر دکتر ترابی: اصلاح رویکرد برند آفرینی دانشگاه، جایگاه مناسب دانشگاه در اجتماع را به تصویر می‌کشد در نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر، بر توجه به اجرای مبتنی بر چک لیست استاندارد تمامی رویدادها و نمایش مزیت‌های رقابتی دانشگاه تأکید شد. -->...

دکتر ترابی: مدیریت تصویر و شهرت پیوند تمامی نمادهای دانشگاه در ایجاد احساس خوشایند در مخاطبان است

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-مدیریت-تصویر-و-شهرت-پیوند-تمامی-نمادهای-دانشگاه-در-ایجاد-احساس-خوشایند-در-مخاطبان-است

مدیریت شهرت و تصویر را پیوند تمامی نمادهای دانشگاه برای ایجاد احساس خوشایند در مخاطبان دانست و گفت: مسئولیت این کمیته ایجاد احساس امید در افراد است. مشکلات ما ناشی از غفلت‌های ماست. در این بین ممکن با نقدهایی هم مواجه شویم اما هر نقد را باید...

دکتر ترابی: ایجاد فرم و شکل جذاب و تولید محتوای سناریو محور، عامل مؤثر در جذب مخاطب است

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/-دکتر-ترابی:-ایجاد-فرم-و-شکل-جذاب-و-تولید-محتوای-سناریو-محور،-عامل-مؤثر-در-جذب-مخاطب-است

دکتر ترابی: ایجاد فرم و شکل جذاب و تولید محتوای سناریو محور، عامل مؤثر در جذب مخاطب است کمیته مدیریت تصویر و شهرت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دکتر ترابی: ایجاد فرم و شکل جذاب و تولید محتوای سناریو محور، عامل مؤثر در جذب مخاطب است در کمیته مدیریت...