به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیاده راه سلامت بیمارستان فارابی افتتاح شد

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور افزایش سرانه فضای ورزشی بیمارستان فارابی پیاده راه سلامت این بیمارستان افتتاح شد.

پیاده راه سلامت بیمارستان فارابی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، به مناسبت فرا رسیدن 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس با حضور دکتر محمدرضا اکبری، رئیس، سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر مدیر پرستاری بیمارستان فارابی پیاده راه سلامت این مرکز افتتاح شد.
در این مراسم دکتر اکبری با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: در بیمارستان فارابی فضای سبز خوبی در اختیار داریم اما در کنار این فضا برخی نقاط بیمارستان نیاز به رسیدگی و مرمت داشت. یکی از این نقاط، فضای کنار زمین ورزشی بیمارستان بود که پس از بررسی های انجام شده تصمیم گرفتیم تا این فضا را به نصب تجهیزات ورزشی اختصاص دهیم. 
وی با تاکید بر اهمیت ورزش در ارتقا سطح سلامت روحی و جسمی کارکنان و تاثیر فعالیت های بدنی بر عملکرد آنان افزود: از همکاران بیمارستان فارابی دعوت می کنیم تا پس از پایان ساعت کاری حتما به پیاده راه سلامت مراجعه کرده و از تجهیزات آن استفاده کنند. همچنین از مزایای دیگر این پیاده راه می توان به محیط مناسب آن برای ورزش بانوان اشاره کرد.
مرادی نیز با ابراز خشنودی از اجرای طرح پیاده راه سلامت بیمارستان فارابی گفت: از مدت ها قبل به فکر افزایش سرانه فضای ورزشی بیمارستان بودیم و در این زمینه صحبت هایی را نیز با ریاست بیمارستان داشتیم که با استقبال ایشان همراه بود. در ادامه با مسئولان شهرداری منطقه 11 تهران جلسه ای در زمینه توسعه فضای ورزشی بیمارستان صورت گرفت و پس از بازدید کارشناسان شهرداری خوشبختانه توانستیم تجهیزات مناسبی را برای پیاده راه سلامت این مرکز فراهم کنیم.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی های این طرح افزود: پیاده راه سلامت فارابی در فضایی به طول 100 متر و در دو مسیر با 13 وسیله ورزشی تجهیز شده است. فضای سبز و پیرامون این مسیر نیز به خوبی بازسازی شده تا همکاران بتوانند در فضایی مناسب به فعالیت ورزشی بپردازند. البته افتتاح این طرح پایان کار فضاهای ورزشی بیمارستان نخواهد بود و در آینده نیز برنامه هایی را برای گسترش این مسیر در نقاط مختلف بیمارستان فارابی مد نظر داریم. در پایان از تمام همکارانی که در اجرا و افتتاح این طرح ما را یاری کردند تشکر می کنم.
در پایان رییس بیمارستان به همراه مسئولان و حاضران در این مراسم از تجهیزات پیاده راه سلامت بازدید کردند.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب