ابلاغ انتصاب سرپرست معاونت اداری دانشکده داروسازی

رئیس دانشکده داروسازی در حکمی، دکتر یلدا حسین زاده اردکانی، عضو هیئت علمی گروه فارماسیوتیکس را به سمت معاون اداری مالی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده داروسازی، دکتر محمد شریف زاده در حکمی، دکتر یلدا حسین زاده اردکانی را به سمت سرپرست معاونت اداری مالی منصوب کرد. 

متن ابلاغ به شرح زیر است: 

سرکار خانم دکتر حسین زاده اردکانی
دانشیار محترم دانشکده داروسازی

با سلام و احترام
با عنایت به تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند سرکارعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ کلیه وظایف آموزشی و پژوهشی، به سمت سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده داروسازی منصوب می شد تا با رعایت جوانب شرعی و قانونی به انجام امور محوله اقدام فرمایید.
اطمینان دارم با استعانت از خداوند متعال و مشارکت و مساعی کلیه همکاران محترم، همه تلاش خویش را برای انجام وظایف مربوطه و پیشبرد اهداف دانشکده و دانشگاه به کار خواهید گرفت. توفیق روزافزون شما را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
رئیس دانشکده داروسازی در پیامی جداگانه از زحمات دکتر محمدرضا روئینی معاون اداری و مالی سابق قدردانی کرد. 

متن پیام به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر روئینی
استاد محترم دانشکده داروسازی و سر پرست داوخانه های شهری و بیمارستانی
با سلام و احترام
توفیق بزرگی است خدمت به مردم و انسانهای خدوم و بی ادعا حتی در روزهای سخت همواره تاثیرگذار هستند.
دانشکده داروسازی در طول سالهای اخیر علیرغم مشکلات اقتصادی و چالش های گوناگون، با همت، حمیت و درایت جنابعالی در عبور از تنگناهای اقتصادی، گام های بزرگی برداشت.
اکنون که  بنا به ضررت و نیاز مقرر شد از فعالیت های موثر شما در بخش داروخانه های شهری و بیمارستانی با تمرکز بیشتر بهره مند شویم، بدینوسیله از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه حضرتعالی در مدت تصدی معاونت اداری و مالی دانشکده تقدیر و تشکر می نمایم.
از در گاه ایزد منان سلامتی، عزت و تداوم حضور آن دوست و برادر بزرگوار را در جهت گسترش و ارتقای کیفیت فعالیتهای دانشکده، دانشگاه و توسعه پایدار این مرز و بوم مسئلت دارم.

 

مهدی احمدی
تهیه کننده:

مهدی احمدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب