دکتر رحیم نیا: پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حد ساخت سه برج میلاد است

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران، با بیان مهمترین اقدامات این معاونت، از افزایش پروژه های رفاهی و تکمیل پروژه های عمرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، پس از تبریک سال نو، با اشاره به مهمترین اقدامات سال 1401 معاونت توسعه گفت: تلاش کردیم پرداخت های سرمایه انسانی دانشگاه منظم تر و شفاف تر شود. در زمینه رفاهی اقداماتی را انجام داده ایم که امسال با قوت بیشتر ادامه پیدا می کند. برای نمونه، در مراکز اقامتی مشهد و رامسر تعمیراتی صورت گرفت و مراکز جدید اقامتی به مجموعه اضافه شد. همچنین در نظر داریم در سال 1402 هر ماه یک یا دو پروژه رفاهی جدید اعلام شود که پاسخگوی بخشی  از انتظارات کارکنان و تشکر از فعالیت های آنان باشد.  
معاون توسعه دانشگاه در توضیح فعالیت های انجام شده در عرصه عمرانی و تملک دارایی گفت:  سال 1401 یکی از بهترین سال های دانشگاه در زمینه اعتبارات و پروژه های عمرانی بود به طوری که بیمارستان هوشمند حضرت مهدی به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی سلامت کشور افتتاح شد.
دکتر رحیم نیا با بیان اینکه در دانشگاه به اندازه سه برج میلاد پروژه ساخته می شود گفت: دانشگاه پروژه های بسیار بزرگی در دستور کار دارد که در حد ساخت سه برج میلاد است. پس از پیگیری های صورت گرفته؛ اتفاق خوبی رقم خورد و همه پروژه های بزرگ دانشگاه تامین اعتبار شدند که امیدوارم امسال این پروژه ها با سرعت ادامه پیدا کند.
معاون توسعه دانشگاه با اشاره به وضعیت پروژه های عمرانی دانشگاه گفت: پروژه حکیم راه اندازی شده و امسال افتتاح این پروژه و بیمارستان اسلامشهر را خواهیم داشت. ساختمان جدید بیمارستان های شریعتی و فارابی نیز تامین اعتبار شدند و امیدوارم با حمایت های خیرین و منابعی که جذب می شود پروژه های کوچک دانشگاه نیز به سرانجام برسد.
دکتر رحیم نیا با بیان اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت های دانشگاه گفت: شفافیت فرآیندها در دانشگاه اهمیت بسیاری دارد؛ براین اساس سامانه بهای تمام شده برای نخستین بار در کشور رونمایی شد. همچنین در حوزه آی تی، نرم افزارهای دانشگاه یکپارچه شدند که اثرات آن را در شش ماه و یکسال آینده خواهیم دید.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب