اخبار مراسم ها و همایش ها

 

 

مراسم نکوداشت 60 سال تلاش علمی استاد بهادری

دکتر جعفریان: 10 نکته مهم را از استاد بهادری آموختم

رییس دانشگاه، با اشاره به ویژگی‌های استاد بهادری، ایشان را الگوی عملی احترام و رعایت حقوق دیگران دانست.

گالری عکس یک 

گالری عکس دو 

گالری عکس سه
در این مراسم که 18 اسفند 94 در تالار ابن‌سینای دانشکده پزشکی برگزار شد، دکتر جعفریان رییس دانشگاه، بسیاری از بزرگان این جمع را دانش‌آموخته دانشگاه علوم پزشکی تهران حداقل در یکی از مقاطع تحصیلی دانست و افزود: از جایگاه شاگردی که 30 سال از محضر استاد بهره برده ام و از جایگاه رسمی خود به‌عنوان رییس دانشگاه، به نمایندگی از این مجموعه، از 60 سال تلاش علمی ایشان به‌عنوان هیات علمی، مدیر و مشاور در مقاطع مختلف قدردانی می‌کنم.
دکتر جعفریان با اشاره به10 نکته از ویژگی‌های شخصیتی استاد بهادری که برای همه شاگردان ایشان آموزنده است افزود: وقت‌شناسی استاد مثال‌زدنی است در جلسات مکرر ایشان رأس ساعت و قبل از همه حضور می‌یابند و اگر مجبور شوند دیرتر بیایند، از قبل اطلاع می‌دهند.
رییس دانشگاه همت و انرژی دکتر بهادری را بی‌نظیر دانست و افزود: استاد پشتکار خوبی در به نتیجه رساندن کارهای بزرگ دارند و تلاش ایشان در توسعه فعالیت‌های دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان از نمونه‌های بارز آن است.
دکتر جعفریان با بیان اینکه دکتر بهادری الگوی عملی احترام به دیگران هستند افزود: شعار و سیاست دانشگاه احترام و رعایت حقوق دیگران است و استاد باوجود همه شئونی که دارند نسبت به همگان احترام قائل‌اند.
وی، دکتر بهادری را جزء اساتیدی دانست که از ایشان درس معلمی آموخته است و افزود: وقتی استاد بهادری در شأن معلمی قرار داشتند از ایشان درس معلمی آموختم.
رییس دانشگاه روزآمدی استاد بهادری در حیطه‌های مختلف را ششمین ویژگی ایشان برشمرد و افزود: بارها نکاتی مطرح‌شده که فکر می‌کردیم آگاهی خوبی درباره آن داریم درحالی که اطلاعات به‌روزتر و جامع‌تر را از زبان ایشان می‌شنیدیم.
وی رابطه استاد و شاگردی دکتر بهادری را بسیار آموزنده دانست افزود: شاگردان استاد قرار بود از ایشان درس پاتولوژی بیاموزند درحالی‌که نکاتی را آموختند که به‌مراتب مهم‌تر و فراتر از این درس بود.
دکتر جعفریان با بیان اینکه این بزرگ‌مرد ثبات قدم منحصربه‌فردی دارد افزود: استاد نسبت به هر آنچه اعتقاد دارد و آن را درست می‌داند ثابت‌قدم است و یک‌عمر به آن عمل می‌کند درحالی‌که امروزه کمتر کسی می‌تواند این‌گونه رفتار کند.
رییس دانشگاه افزود: دکتر بهادری هر جا بودند متناسب با همان جایگاه عمل کردند و هیچ‌وقت جایگاه، رییس، مشاور و دوستی خود را باهم تلفیق نکرده‌اند.
وی در پایان سخنان خود تعلق‌خاطر دکتر بهادری به دانشگاه را ستودنی خواند و افزود: ایشان در هر جمعی که صحبت می‌کنند به اهمیت دانشگاه و نقش این بنا و مجموعه تأکید می‌کنند که می‌تواند برای همگان آموزنده باشد.
خبرنگار: سمیرا کرمی
عکس: جمشید ربیعی

کلمات کلیدی
سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی