اخبار مراسم ها و همایش ها

 

 

مراسم تکریم دکتر شریعتی معاون پیشین و معرفی دکتر دلاوری، معاون جدید بهداشت دانشگاه

دکتر کریمی: خدمت در حوزه‌ بهداشت، خدمتی ناب و دوست‌داشتنی است

ریس دانشگاه با تأکید بر خدمت ناب کسانی که در حوزه پزشکی و در مناطق محروم مشغول به کارند، عشق خدمت به مردم در آن‌ها را بسیار ارزشمند و قابل‌ستایش دانست.

گالری عکس روابط عمومي دانشگاه

گالري عکس معاونت بهداشت

دريافت مشروح سخنان رئيس دانشگاه 
در مراسم تکریم دکتر شریعتی معاون پیشین و معرفی دکتر دلاوری، معاون جدید بهداشت دانشگاه که روز دوشنبه 1 آبان 96 در سالن اجلاس دانشگاه برگزار شد، دکتر کریمی رئيس دانشگاه، خدمت در تمامی حوزه‌های بهداشتی را خدمتی بسیار ناب و دوست‌داشتنی خواند و گفت: 36 سال قبل زمانی که در سال 1360 از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدم و داوطلبانه به منطقه دورافتاده و محروم ایلام به روستایی به نام اسدآباد رفتم و وارد درمانگاهی کوچک و بدون تجهیزات شدم که موجودي آن یک پزشک هندی بود که در آنجا خدمت می‌کرد. یک داروخانه کوچک با داروهای محدود و یک آمبولانس فرسوده با 300 بیمار بود.
دکتر کریمی ادامه داد: محدودیت دارو در آن سال‌ها موجب شده بود بیماران از خدمات بهداشتی بسیار ناچیزی بهره‌مند باشند به‌طوری‌که برای کوچک‌ترین خدمات درمانی باید به شهرهای بزرگ می‌رفتند اما امروز با تلاش عزیزان در مراکز بهداشتی محرومیت از رخ این مناطق رخت بربسته و مردم خدمات خوبی دریافت می‌کنند.
وی افزود: با آماری که همکاران در این جلسات بیان کردند می‌بینم چه خدمات ارزنده و ارزشمندی حتی در محروم‌ترین نقاط کشور ارائه می‌شود و از این موضوع بسیار خوشحالم چون خدمت به مردم باید با عشق باشد تا ماندگار بماند.
دکتر کریمی ادامه داد: گشاده‌رویی دکتر شریعتی قابل‌تحسین و لطفی است که خداوند در وجود ایشان نهاده که با ما یادآوری می‌کند با یک لبخند هم می‌توان رضایت‌مندی مردم را جلب کرد. بنده از ایشان می‌خواهم طبق روال گذشته همکاری خود را با دانشگاه ادامه داده و با سمتی که در وزارتخانه به عهده گرفته‌اند نگاه ویژه‌ای به این دانشگاه داشته باشد.
وی در پایان گفت: از دکتر دلاوری هم برای قبول مسئولیت معاونت بهداشت دانشگاه تشکر می‌کنم من از اینکه افراد لایق و کاردان برای خدمت به مردم و پیشبرد اهداف دانشگاه با ما همکاری کنند بسیار استقبال می‌کنم و برای قبول مسئولیت از این افراد خواهش کردن را کوچک نمی‌دانم و باروی باز از آن‌ها دعوت به همکاری می‌کنم.
خبر: مقدم
عکس: جمشید ربیعی

فریبا  مقدم
تهیه کننده:

فریبا مقدم