اخبار مراسم ها و همایش ها

 

 

نشست صمیمی رئیس دانشگاه در ملاقات عمومی با مردم در پارک شهر

رئیس دانشگاه گفت: تأمین 70 درصد سلامت جامعه با همکاری‌های بین بخشی و سازمان‌ها امکان پذیر است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه، در حاشیه این نشست بابیان اینکه در این جلسه اهمیت امنیت و سلامت برای مردم توضیح داده شد، گفت: 20 تا 30 درصد مسئله سلامت را دولت از طریق وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی می‏تواند تأمین می‌کند و 70 درصد سلامت بر عهده همکاری‌های بین بخشی و سایر سازمان‌ها است، به‌عنوان‌مثال مسئله خودروهای فرسوده و مرگ‌ومیر ناشی از تردد این خودروها در جامعه و نیز فرهنگ بستن کمربند ایمنی از موارد است که منجر به کاهش مرگ‌ومیر شده است.
رئیس دانشگاه با ابراز امیدواری از اینکه ان‌شاءالله روزی شاهد کاهش مصرف سیگار، الکل و استفاده از عوامل بهداشتی مانند مسواک زدن، کنترل فشارخون، دیابت و چاقی با کمک مردم باشیم ادامه داد: باید فرهنگ عمومی و آموزش همگانی را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.
وی در خاتمه یادآور شد: کمک دانش آموزان با فراگرفتن مسائل اولیه بهداشتی و گسترش آن در سطح جامعه برای بهتر کردن وضعیت بهداشت جامعه مؤثر خواهد بود.

نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

علی رضا همتی
01/02/18 - 11:55

سلام و عرض ادب خدمت ریاست محترم دانشگاه که به عنوان عضوی فعال از جامعه دانشگاهی کشور ضرورت حضور در بین احاد مرد راحس کرده و به این مهم اقدام ورزیده اند. لیکن ایکاش برادر بزرگوار آقای دکتر قناعتی در کنار این اقدام پسندیده، به عنوان پدر دانشگاه ترتیب یک نشست صمیمی با آن دسته از اعضای هیات علمی که مظلوم واقع شده ودریک طبقه بندی ناصحیح ناعادلانه به عنوان گروه هیات علمی غیر پزشکی دراین شرایط بداقتصادی مشمول ظلم کاهش بیش از35درصدازحقوق ومزایای خودشده اند ، می داد وبااین خانواده دانشگاه احساس نزدیکی بیشتری می کرد

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *