جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل بیمارستان فارابی

راهکارهای تقویت زیرساخت مولدهای برق اضطراری در بیمارستان فارابی بررسی شد

در جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل بیمارستان فارابی در مورد آمادگی مولدهای برق اضطراری در زمان قطع برق در این بیمارستان بحث و تبادل نظر شد.

جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل بیمارستان فارابی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل این بیمارستان دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ با حضور سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری بیمارستان فارابی در فضای مجازی از طریق اسکای روم برگزار شد.
علی اکبر عسگری، مسئول واحد مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل بیمارستان ابتدا گزارشی از فعالیت‌های این واحد ارائه کرد و اظهار داشت: به منظور ارتقا مصرف بهینه انرژی و اصلاح الگوی مصرف، بازدیدهای مختلفی از درمانگاه ها، بخش‌ها و واحدهای اداری انجام شده است. پس از انجام این بازدید‌ها با توجه به شرایط هر واحد امتیازهایی را برای  آنها در نظر گرفته‌ایمو با هماهنگی‌های انجام شده با ریسس و مدیر بیمارستان برای واحد برتر هدیه‌ایدر نظر گرفته شده است.  
مسئول واحد مدیریت خطر و حوادث بیمارستان همچنین به نامه‌های ارسالی از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و افزود: در این نامه‌ها شیوه نامه‌هاییبرای اقدامات پدافند در خصوص قطع برق و آمادگی مولد برق اضطراری، تقویت زیرساخت‌های تاسیساتی بیمارستان و به روز رسانی و نگهداشت ژنراتور برق اضطراری و UPS  جهت عملیاتی کردن بیمارستان ارائه شده بود.
عسگری در ادامه در مورد نحوه  خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کووید-۱۹ نیز گفت: به این منظور بیمارستان فارابی دستگاه اکسیژن ساز مرکزی و کد پذیرش برای بیماران کووید-۱۹ در نظر گرفته است تا در صورت نیاز بتوان خدمات لازم را به این بیماران ارائه داد.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *