• تاریخ انتشار : 1400/03/18 - 16:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 455
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل بیمارستان فارابی برگزار شد

تأکید مدیر بیمارستان فارابی به نظارت بیشتر بر اصلاح الگوی مصرف انرژی

مدیریت اصلاح الگوی مصرف انرژی در فصل های گرم سال و برگزاری دوره آموزشی در زمینه حوادث پرتویی برای کارکنان از اصلی ترین موضوع های مطرح شده در جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل بیمارستان فارابی بود.

جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل بیمارستان فارابی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، جلسه مجازی کمیته مدیریت خطرحوادث و پدافند غیرعامل این مرکز دوشنبه 17 خرداد 1400 با حضور دکتر محمد سلیمانی، مسئول فنی، سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری این بیمارستان برگزار شد.
علی اکبر عسگری، مسئول واحد مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل بیمارستان ابتدا گزارشی از فعالیت های این واحد ارائه کرد و اظهار داشت: آموزش آنش نشانی، بازدید ایمنی واحدها، به روز رسانی چارت بحران، پیگیری فرونشست زمین و پیگیری نامه های ارسالی از سازمان ها از جمله کارهایی است که بررسی و اقدامات لازم در خصوص آنها انجام شده است. 
مسئول واحد مدیریت خطر و حوادث بیمارستان همچنین به آموزش های تخصصی واحدهای تاسیسات و انتظامات اشاره کرد و گفت: هر سال به غیر از آموزش هایی که برای تمامی کارکنان داریم آموزش های تخصصی لازم به واحدهای تاسیسات و انتظامات داده و در پایان گواهینامه مربوطه به آنها داده می شود.
عسگری در ادامه توضیحاتی را در مورد کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در حوزه پرتویی بیان کرد و گفت: با توجه به وجود بخش آنکولوژی در این مجموعه، برای ارائه کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در زمینه پرتویی هماهنگی و پیگیری های لازم با مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام و مجوز لازم گرفته شد.
وی همچنین مدیریت مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف به ویژه در فصول گرم سال را امری مهم برشمرد و افزود: خوشبختانه با همکاری مسئولان بیمارستان فارابی روند مصرف انرژی در این مرکز سیر نزولی دارد و دارای کاهش چشم گیری بوده است.
سعید مرادی، مدیر این مرکز نیز با بیان اصلاح الگوی مصرف اظهار داشت: با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش مصرف انرژی، لازم است پیگیری و نظارت های لازم انجام تا مصرف انرژی بهینه شود. به این منظور تا برگزاری جلسه کمیته بعدی هر واحدی که در حوزه کاهش مصرف انرژی دقت و یا ابتکار خوبی داشته باشد، معرفی شوند.
مرادی در ادامه افزود: با وجود گرمای هوا، آب برگشتی از پسماند بهتر است برای آبیاری درختان و فضای سبز استفاده شود.
  • گروه خبری : بیمارستان فارابی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 179137
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *